8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47360
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1843

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ترجمه مقاله

دانلود تحقیق درمورد ترجمه مقاله

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد ترجمه مقاله

با دانلود تحقیق در مورد ترجمه مقاله در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ترجمه مقاله را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ترجمه مقاله ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ترجمه مقاله

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:39 صفحه

قسمتی از فایل:

در دهم آگوست 2005 رئيس جمهور قانون مساوي در مورد ايمني، پاسخگويي، زاحتي و كارآمدي حمل و قل امضاء كرد:

ميراثي براي استفاده كردن  (Safetea-lu). به خاطر تعهد و ضمانت مبلغي بالغ بر 244.1 ميليون دلار براي بزرگراهها، ايمني آنها و حمل و نقل عمومي، Safetea-lu به عنوان بزرگترين سرمايه گذار حمل و نقل سطحي در تاريخ جوامع بيان شد. دو لايحه قانوني در قرن 21 كه در حمل و نقل رخ داد قانون حمل و نقل سطحي كه با چند نوع وسيله كار آمد در سال 1991 به نام (Istea) و قانون حمل و نقل برابر و مساوي براي قرن 21 (tea-21) برنامه بزرگراهها را براي بررسي تغير نيازهاي حمل و نقل جوامع و اقوام مختلف شكل داد. Safetea-lu بروي اين بستر و موقعيت آماده و استوار سرمايه ها را تأمين كرده و چاچوب برنامه اي براي سرمايه گذاري مورد نياز براي نگهداري و ادامه كار را تصحيح و تدوين كرد و زير سازي و زيربناي حمل و نقل را به طوراساسي ارتقاء داد.

Safetea-lu شكل هاي زيادي از سيستم حمل و نقل امروزي را دعوت به تقابل و مبارزه كرد مبارزه و رقابتهايي مثل بهبود ايمني، كاهش تراكم ترافيك، بهبود كارآمد در كرايه جابجايي ها، افزايش اتصال با چند وع وسيله نقليه، محيط زيست حفاظت شده همچنين زمينه اي براي رقابت و تقابل در آينده مطرح كرد. Safetea-lu برنامه هاي حمل و نقل را بوسيله تمركز كردن روي انتشار جريان حمل و نقل براي مقاصد ملي و قومي كارآمد تر و مؤثرتر كرد هنگاميكه تصميم گيرندگان حمل و نقل محلي و ايالتي براي پاسخگويي و حل مشكلات و اجتماعات و انجمنها انعطاف پذير تر مسئوليت پذيرتر شدند.

Safetea-lu يك برنامه فرمولي ابتدايي محكم را كه علاوه بر هدف سرمايه گذاري به خصوصيات زي تأكيد مي‌كند دنبال مي‌كند.

ايمني (سلامت):

Safetea-lu يك برنامه بهبود ايمني هسته اي (داخلي) بزرگراه را كه سرمايه گذاري و ساخته شده براي پيشرفت عمده در كاهش مرگ و مير بزرگراه بنا نهاد. اين برنامه دستورالعمل جديدي براي افزايش ايمني بروي بزرگراهها يمان با دوبرابر كردن سرمايه ها براي سلامت زيرسازه و برنامه هاي استراتژيكي مورد نياز ايمني بزرگراه با تمركز روي نتايج خلق كرده و آفريد. از ديگر اهداف خاص برنامه هاي مربوط به حيطه كاري، رانندگان پيرتر و پياده ها شامل بچه هايي كه پياده به مدرسه مي‌روند.

تساوي حقوق (دارائي شركاء):

برنامه جديد سود سهام داراي سه خصوصيت است يكي به سهم سرمايه بزرگراه بستگي دارد و دوتاي ديگر مستقل است. ابتدا ساختن بر اساس قانون tea-21 داراي كمترين تعهد و ضمانت اجرا بود، برنامه سود سهام تضمين و اطمينان مي‌دهد كه هر ايالت سهميه شركت خود را به صندوق سرمايه بزرگراه ( به شكل gos را به صورت ماليان و عوارض) در سال 2005 در كمترين مقدار %90.5 عودت مي‌دهد نسبت به سال 2008 كه نرخ نسبي عودت داده شده حداكثر %92 خواهد بود

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر