7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47080
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1704
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آموزش فوتبال آماده شدن برای بازی

دانلود تحقیق درمورد آموزش فوتبال آماده شدن برای بازی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد آموزش فوتبال آماده شدن برای بازی

با دانلود تحقیق در مورد آموزش فوتبال آماده شدن برای بازی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آموزش فوتبال آماده شدن برای بازی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آموزش فوتبال آماده شدن برای بازی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آموزش فوتبال آماده شدن برای بازی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

برای هر بازی روش و سیستم خاصی وجود دارد که مربیان تیم ها آنرا بکار می برند . این نوع روش ها بستگی به شرایط بازی ، زمین بازی ، تیم حریف و موارد دیگری دارد.       

                            


 

برای هر بازی روش و سیستم خاصی وجود دارد که مربیان تیم ها آنرا بکار می برند . این نوع روش ها بستگی به شرایط بازی ، زمین بازی ، تیم حریف و موارد دیگری دارد . اما قبل از بازی اندازه های زمین و علائم فوتبال را با هم مرور می کنیم :

۱) زمین فوتبال:

طبق قانون رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا (FIFA) متراژ زمین فوتبال به این اندازه می باشد :

اندازه های طول زمین فوتبال از ۹۰ تا ۱۲۰ متر.

اندازه ای عرض زمین فوتبال از ۴۵ تا ۹۰ متر .

دروازه : ۳۰/۷ متر پهنا و به ارتفاع ۵/۲ متر از سطح زمین .

منطقه دروازه : ۳۰/۱۸ متر در ۳۰/۵ متر عمق.

نقطه پنالتی : از ۱۱ متری خط دروازه .

منطقه پنالتی : ۴۰ متر پهنا در ۵۰/۱۶ متر عمق .

قوس پنالتی : ۱۵/۹ متر از نقطه پنالتی .

منطقه کرنر : به شعاع ۵/۹۱ سانتیمتر از گوشه زمین .

۲) دروازه:

‌اگر هر توپی وارد دروازه بشود و یا از خط دروازه (بین دو تیرک عمودی و زیر تیرک افقی دروازه ) عبور کند ، گل محسوب می شود .

۳) منطقه دروازه :

‌هیچ بازیکنی از تیم مقابل نمی تواند در منطقه دروازه (منطقه قلمرو دروازه بان) مزاحم دروازه بان شود . اگر توپ به طور عمد یا غیر عمد از طرف تیم دفاع کننده از خط دروازه خارج رود ، تیم حمله کننده صاحب ضربه کرنر خواهد شد که از منطقه کرنر شلیک می شود . اگر توپ به وسیله تیم حمله کننده از خط دروازه به خارج برود . توپ در منطقه دروازه تیم دفاع کننده کاشته خواهد شد و به وسیله دروازه بان یا یکی از مدافعین شلیک خواهد شد .

توپ هایی که از خط کناری زمین به خارج می رود ، به وسیله تیمی که تا آخرین لحظه خروج توپ از زمین تماسی با توپ نداشته ، پرتاب خواهد شد که آنرا پرتاب اوت می نامند . بازیکن باید با دست توپ را از پشت خط کناری و از نقطه ای که توپ به خارج رفته است ، پرتاب نماید .

۴) خط میانی :

‌این خط ، زمین فوتبال را به دو قسمت مساوی تقسیم می کند . در قسمت اول این خط دایره ای به شعاع ۱۵/۹ متر واقع شده است . همیشه بازی از مرکز دایره (مرکز زمین) شروع می شود . هنگام شروع بازی ، تیمی که توپ را در اختیار ندارد ، باید پشت دایره میانی قرار بگیرد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر