8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47055
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1846

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با انواع ويروس و هكرها

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با انواع ويروس و هكرها

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد آشنايي با انواع ويروس و هكرها

با دانلود تحقیق در مورد آشنايي با انواع ويروس و هكرها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنايي با انواع ويروس و هكرها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنايي با انواع ويروس و هكرها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنايي با انواع ويروس و هكرها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:39 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

علي‌رغم آنكه برخي از كارشناسان امنيتي همواره به كاربران در ارتباط با ظهور يك ابر ويروس اين شركت‌ها صورت مي گيرد و برخي از سوي شركت‌هاي امنيتي بوده و تنها به منظور افزايش فروش نرم‌افزارهاي ويروس اين شركت‌ها صورت مي‌گيرد برخي از كارشناسان IT معتقدند هيچ‌گاه نمي‌توان ماهيت و ميزان مخرب بودن ويروس كه قرار است در آينده ظهور  كند را تعيين كرد. اين كارشناسان معتقدند وجود نويسندگان ويروس‌ها و كرم‌هاي رايانه‌اي بخشي انكارناپذيري از ضعف IT بوده و اين افراد نقاط ضعفي براي سو استفاده در سيستم عاملهاي ميكروسافت خواهند يافت بنابراين ايجاد هراس بي‌مورد در ميان كاربران اينترنت در دنيا خيلي ضروري و معقول به نظر مي‌رسد اما تمامي اين نظرات دليلي نمي‌شود خطر وجود ويروسها را ناديده گرفت.


چكيده:

وابستگي ما به سيستم‌هاي كامپيوتري بهم مرتبط خصوصاً اينترنت، بسرعت در حال افزايش بوده و حتي اختلال اندك توسط ويروس‌ها و كرم‌ها مي‌تواند پيامدهاي ناگواري را بدنبال داشته‌باشد. راه حل‌هاي واكنشي استفاده شده براي مقابله با كرم‌ها و ويروس‌ها به تنهائي كفايت نخواهد كرد. افزايش قدرت داشته‌باشند. با دنبال‌نمودن راه‌حل‌‌هاي موجود مي‌توان سطح مناسبي از حفاظت در مقابل تهديدات را ايجاد نمود. بمنظور ارتقاء و بهبود وضعيت موجود، مديران سيستم، ارائه‌دهندگان تكنولوژي و تصميم‌گيرندگان مي‌توانند با رعايت و پيگيري برخي اصول اوليه، زمينه برخورد با كرم‌ها و يا ويروس‌ها را از ابعاد متفاوت فراهم نمايند. تغيير در طراحي نرم‌افزارها، روش‌هاي پياده‌سازي، افزايش تعداد مديران سيستم آموزش‌ ديده، بهبود سطح آگاهي كاربران، افزايش تحقيقات در رابطه با سيستم‌هاي ايمن و پايدار، طراحي و پياده‌سازي دوره‌هاي آموزشي در رابطه يا كامپيوتر و امنيت شبكه، نمونه‌هائي در اين زمينه بوده كه مي‌تواند دستاوردهاي مثبتي را در ارتباط با امنيت اطلاعات براي تمامي شهروندان اينترنت بدنبال داشته باشد حركات مثبت هريك از شهروندان اينتر‌نت (حقوقي و يا حقيقي) در خصوص پايبندي به اصول امنيتي، تاثيري مثبت در ايمن‌سازي سرمايه‌هاي اطلاعاتي را بدنبال خواهد داشت.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر