6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46891
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2632

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نقش تقوا در ازدواج

دانلود تحقیق درمورد نقش تقوا در ازدواج

0 2.6k
دانلود تحقیق درمورد نقش تقوا در ازدواج

با دانلود تحقیق در مورد نقش تقوا در ازدواج در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نقش تقوا در ازدواج را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نقش تقوا در ازدواج ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نقش تقوا در ازدواج

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

اتاق عملی را در نظر بگیرید که قرار است تا دقایقی دیگر مریضی برای پیوند عضو وارد آن شود، در این لحظه تمامی وسایل اتاق عمل،  استریلیزه، بهداشتی و بدون از هر گونه آلودگی است. انسانهایی که وارد این اتاق می شوند و در پیوند این عضو همکاری می کنند، انسانهای مریض و آلوده ای نیستند و فضای اتاق فاقد هر گونه آلودگی است؛ خلاصه در یک محیط آلوده پیوند عضو که هیچ، حتی ساده ترین جراحی ها هم صورت نمی گیرد که مبادا بر روی نتیجه تاثیر سوء بگذارد.

یکی از مقدسترین پیوندها که پیوند دلها، جسمها و سرنوشتهاست ازدواج می باشد که خداوند هر یک  از طرفین را تنها و بدون دیگری نمی پسندد؛ پیامبر آن را سنت خویش و راه رسیدن به رضای الهی و صیانت بخشیدن به نیمی از دین معرفی می کند، که متاسفانه بین آنچه که خدا می خواهد و پیامبر اکرم را راضی می نماید با آنچه که ما انجام می دهیم فاصله بسیار است.

چه بسیاری با این بهانه که « یک شب هزار شب نمی شود» و «در مراسم عروسی باید شاد بود» در آغاز زندگی مشترک خود، مرتکب گناهانی چون استفاده از موسیقی حرام، اختلاط زن ومرد، پوشش نامناسب، مزاحمت برای دیگران، اسراف، چشم و هم چشمی، فخرفروشی به یکدیگر، پوشیدن لباسهای گرانقیمت و برگزاری مجالس پرهزینه، تمسخر دیگران، بی توجهی به واجباتی مثل نماز و امثال آن می شوند و از راه گناه و معصیت می خواهند به شادی دست یابند؛ غافل از اینکه هیچگاه با گناه و معصیت نمی توان به عمق شادی رسید و زندگی که با گناه و معصیت خداوند شروع شود برکت آن از بین خواهد رفت یا به قول معروف:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر