7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46752
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1745

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد توسعه صادرات

دانلود تحقیق درمورد توسعه صادرات

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد توسعه صادرات

با دانلود تحقیق در مورد توسعه صادرات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توسعه صادرات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توسعه صادرات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توسعه صادرات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

تنها راه رهائی از اقتصاد بیمار

 

 

فقط زمانی میتوانیم ادعا کنیم بی نیاز هستیم که بتوانیم نیازهایمان را مرتفع نمائیم نه اینکه از نیازها یمان چشم پوشی کنیم و این زمانی میس-ر خواهد شد که در امر صادرات موفق بوده باشیم .

 

 

 

                تهیه و تنظیم :

                                                                فرهاد انوریان

                                                                اردیبهشت 86

 


                             بسم الله الرحمن الرحیـم

 

خدواند محول است ، پس اهل تحول را دوست دارد

Text Box: دویدن  دلیل بر زود رسیدن نیست ، راهت  را درست انتخاب کن!

 

 

این ضرب المثل بیانگر حقایق بسیاری است که اگر کمی در آن تفکر کنیم  و آن را ملاک اصلی در برنامه هائی که  در  مسیر پیشرفت  داریم  قرار دهیم ، شاهد اثرات شگفت انگیز آن خواهیم بود.

من ایران را همانند قطاری در سراشیبی پیشرفت میبینم که هرمانعی را به راحتی پشت سر خواهد گذاشت  و حتی اگر آن را از خط ریل نیز خارج کنند نخواهند توانست مانع از پیشرفت او بشوند.

پیام اکثر اصلاحات موفق و ناموفق اداری در جهان آن بوده است که تحول به ندرت از طریق شانس و یا تصادف حادث میشود بلکه نیازمند   " مدیریت تحول "  است .

در حال حاضر بهترین مبحث  جهت بهبود شرایط اقتصادی ایران  .مدیریت تغییرو تحول  میباشد که میتواند در مسیر بهبود روشهای اجرائی و مدیریتی کشور با در برگیری کلیه  استراتژی های فعلی ، ما را یاری نماید.

تحول از کجا باید آغاز شود؟ با یک بازنگری در کلیه روش هائی که تاکنون مورد استفاده قرار گرفته و بازدهی مناسب نداشته اند لازم است تغییراتی و آن هم نه به صورت آزمایش و خطا بلکه با کارشناسی ، مطالعه و بررسی دقیق انجام شود ، چرا که هم اکنون  در تمام نقاط دنیا ، به دلیل پیشرفت تکنولوژی سرعت پیشرفت ها به گونه ای است که اگر کمی از قافله  عقب بمانیم امکان رسیدن بسیار دشوارتر خواهد شد .

در صورتی که در سطح کلی مشکلات بر طرف شود ، خود بخود مشکلات جزئی نیزمرتفع خواهد، یعنی بیشترین تفکر ، تغییرات  و تحول  باید در زمینه  اقتصاد کلان باشد و نه در اقتصاد خرد. بدین منظور باید در این مقوله به دونکته توجه اساسی نمود :

1-    مشخص نمودن زمینه هائی که بیشتر در اقتصاد فعلی اثر گذار هستند

2-    از کدام ابزار میتوان در جهت ایجاد تغییر و تحول در جهت پیشرفت این زمینه ها استفاده نمود

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر