7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46727
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1493

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تاثیرات زمان های پوست کندن عناصر معدنی گزیده مستخرج از جانشین اسفناج

دانلود تحقیق درمورد تاثیرات زمان های پوست کندن عناصر معدنی گزیده مستخرج از جانشین اسفناج

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد تاثیرات زمان های پوست کندن عناصر معدنی گزیده مستخرج از جانشین اسفناج

با دانلود تحقیق در مورد تاثیرات زمان های پوست کندن عناصر معدنی گزیده مستخرج از جانشین اسفناج در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاثیرات زمان های پوست کندن عناصر معدنی گزیده مستخرج از جانشین اسفناج را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاثیرات زمان های پوست کندن عناصر معدنی گزیده مستخرج از جانشین اسفناج ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاثیرات زمان های پوست کندن عناصر معدنی گزیده مستخرج از جانشین اسفناج

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه :

اسفناج واقعی در مناطق گرمسیری به خوبی رشد نمی کند ، به همین دلیل در برزیل جنبه تجاری ندارد . در عوض جانشین اسفناج که برای نیوزیلند است در این کشور به طور گسترده استفاده می شود . اطلاعات کمی در خصوص شرح موارد معدنی وجود دارد و هیچ اطلاعی درباره شکستن مواد معدنی محلول در این سبزی در اختیار نیست . حلالیت یک کانی یکی از مهم ترین عوامل جذب آن است . به همین دلیل شکست مولکول های محلول کلسیم ، منیزیم ، آهن ، منگنز ، مس ، روی ، پتاسیم و سدیم در جانشین اسفناج خام تعیین و تاثیرات زمان پوست کندن این مواد معدنی جانشین مشخص شده است . زمان پوست کندن یک ، پنج و پانزده دقیقه ای استعمال می شود . شکست مولکول های محلول منیزیم ، منگنز ، پتاسیم و سدیم با کاهش زمان پوست کندن ، از نظر سایز افزایش می یابند . زمان پوست کندن طولانی تر ( پانزده دقیقه ) باعث فقدان عظیم مواد معدنی می شود . شکستن مواد معدنی محلول ، به طور ضعیف در پرهیز از پتاسیم ، منیزیم ، منگنز و روی شرکت می کند . جانشین اسفناج به سبب نا محلولی کلسیم ، آهن و مس در این سبزی ( احتمالا به دلیل حجم بالا ) نمی تواند منبع رژیمی برای این کانی ها لحاظ شود .

کلمات کلیدی : جانشین اسفناج ، تاثیرات پوست کندن ، عناصر معدنی

1) مقدمه :

در برزیل ، جانشین اسفناج برای انواع سالاد و پخت و پز استفاده می شود . اصل آن برای نیوزیلند و محصولی آبدار متعلق به خانواده آیزواسی است . در مناطق استوایی به خوبی رشد می کند و به همین دلیل به خوبی در این کشور سازگار شده است . به عبارت دیگر ، اسفناج واقعی که سبزی پر برگی متعلق به خانواده چنوپودیاسی است در نواحی معتدل جهان مصرف می شود و در نواحی گرمسیر به خوبی رشد نمی کند . اسفناج واقعی در برزیل جنبه تجاری ندارد . تمرکز مقدار کمی از کانی های مهم غذای و جذبشان برای برای اسفناج واقعی مورد تحقیق قرار گرفته است . اخیرا ترکیب های معدنی برای جانشین اسفناج نیوزیلندی که در برزیل استفاده می شده و سبزی های پر رنگ دیگری به چاپ رسیده است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر