6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46636
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1596

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پيامبراكرم

دانلود تحقیق درمورد پيامبراكرم

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد پيامبراكرم

با دانلود تحقیق در مورد پيامبراكرم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پيامبراكرم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پيامبراكرم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پيامبراكرم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

بعد از نزول قران بر سينه مبارك پيامبراكرم(صلي الله وعليه وآله) اولين چيزي كه خداوند به پيامبراكرم(صلي الله وعليه وآله) آموخت خواندن بود (بخوان به نام پروردگارت )زيرا خداوند تمام علوم را در اين كتاب مقدس قرارداده و براي اينكه انسان بيشتر از آن بهره مند شود بايد خواندن را مي‌آموخت و راه سعادت وسلامت را پيدا مي كرد چون فرا گيري و آموزش علوم و حتي احكام ديني براي كودكان با اهميت تر است زيرا كودك بهتر مي‌فهمد و اگر درست و شايسته به او آموخته شود براي هميشه در ذهن او باقي مي ماند بدين خاطر دين اسلام و پيامبراكرم(صلي الله وعليه وآله) در رابطه با كودكان دستورات زيادي را صادر فرمودند . پيامبراكرم(صلي الله وعليه وآله) شخصاًًاحترام زيادي به كودكان مي گذاشتند و اين موضوع را هميشه به ياران خود سفارش مي كردند و مي فرمودند :هركس در خانه كودك دارد بايد خودش را همچون كودك كند وبازيهاي كودكانه و زبان كودك را ياد بگيرد . كودك نياز به محبت دارد و پدر ومادر نبايد ميان كودكان خود فرقي بگذارند . ايشان نام كودك را با احترام صدا مي زدند و هميشه مي فرمودند اگر كودكي تخلفي كرد نبايد او را كتك زد و به خاطر اينكه متوجه اشتباه خود شود بايد مدتي با او قهر كنند . اما نبابد زياد طول بكشد . پيامبراكرم(صلي الله وعليه وآله) هر گاه فرصت پيدا مي كرد با كودكان بازي مي كرد ،اگر از كوچه اي مي گذشت و كودكان را در حال بازي مي ديد مي نشست و با آنها بازي مي كردحتي چهار دست و پا مي نشست و كودكان را روي دوش خود سوار مي كرد تا آنها خوشحال شوند.

پيامبراكرم(صلي الله وعليه وآله) مي فرمود :خداوند كودكان را دوست دارد و دعاي آنها پذيرفته مي شود و زماني كه خواستند كساني را كه دين خدا را انكار مي كردند نفرين كنند امام حسن و امام حسين (ع)را به امر خداوند به همراه خود بردند و با اين كار ثابت كردند كه خداوند نيز كودكان را دوستدارد و اگر آنها دعايي كنند اجابت مي شود

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر