6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46516
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1698

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد محتوای عنصر کم مقدار در جوجه های عفونی شده با Ascaridia galli تحت درمان نمک بازی

دانلود تحقیق درمورد محتوای عنصر کم مقدار در جوجه های عفونی شده با Ascaridia galli تحت درمان نمک بازی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد محتوای عنصر کم مقدار در جوجه های عفونی شده با Ascaridia galli تحت درمان نمک بازی

با دانلود تحقیق در مورد محتوای عنصر کم مقدار در جوجه های عفونی شده با Ascaridia galli تحت درمان نمک بازی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق محتوای عنصر کم مقدار در جوجه های عفونی شده با Ascaridia galli تحت درمان نمک بازی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق محتوای عنصر کم مقدار در جوجه های عفونی شده با Ascaridia galli تحت درمان نمک بازی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد محتوای عنصر کم مقدار در جوجه های عفونی شده با Ascaridia galli تحت درمان نمک بازی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه :

یک نمک بازی جدید سنتز شده  در جوجه های عفونی شده Ascaridia galli به کاربرد شده . محتوای عنصر کم مقدار کبد ، افزایش وزن بدن ، تحمل انگلی و محایت جوجه مورد بررسی قرار گرفتند . مرگ و میر افزایش یافته ، وزن بدنی کاهش یافته و سطوح یافته محتوای عنصر کم مقدار تحت عفونت Ascaridia gallia مورد بررسی قرار گرفتند . ارتقا حیات و وزن بدن و بازیابی محتوای عنصر کم مقدار کاهش یافته در جوجه های عفونی شده تحت درمان با نمک توسعه یافت .

تغییرات جزئی در بار انگلی در جوجه های عفونی شده و درمان شده وجود داشت .

نمک کم مقدار بازی سه گانه را می توان در طول ابتلا به Ascaridia برای رفع عدم توازن عنصر کم مقدار و ارتقاء عملکرد جوجه ها بدون علائم سمی به کار برد . نمک به طور بالقوه قابل استفاده بعنوان یک مکمل رژیمی برای کنترل کرم شناسی در طیور می باشد .

مقدمه :

مواد معئنی جایگاه مهمی را در آشفتگی های متابولیکی بیماری های ناشی از وجود کرم در بدن دارند .

Ascaridia galli باعث بروز یک عدم توازن برخی عناصر کم مقدار بیوژیک ( روی ، مس ، کبالت ، منگنز ) در جوجه ها ( 1987) می شود ابتدا به کرم Ascaridia باعث کاهش وزن بدن ، افزایش مرگ و میر و دیگر علائم پاتولوژیکی ثانویه مرتبط با آشفتگی های مواد مصرفی می شود .

در طیور ، مس ، روی و منگنز برای عملکرد بهینه الزامی می باشد . رژیم عادی در طیور مرتباً با یک افزایش در میزان مس ، روی و منگنز در تلاشی برای تامین الزامات رژیم غذایی آنها تکمیل می شود . تاکنون ، تنها نمک های خنثی ار این عناصر عمدتاً برای رفع  کمبود های معدنی در حیوانات مزرعه ای بکار می روند و بندرت برای رفع یا بازگرداندن تعادل معدنی نرمال در میزبان های عفونی شده با انگل مورد استفاده قرار می گیرند.

در طول ده سال آخر ، نمک های بازی برخی عناصر بیوژیک برای رفع کمبود های عنصری در حیوانات عفونی شده بصورت تجربی یا آزمایشی به کار برده شد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر