7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46441
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1687

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد طراحی در و پنجره برای کاهش اتلاف انرژی

دانلود تحقیق درمورد طراحی در و پنجره برای کاهش اتلاف انرژی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد طراحی در و پنجره برای کاهش اتلاف انرژی

با دانلود تحقیق در مورد طراحی در و پنجره برای کاهش اتلاف انرژی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق طراحی در و پنجره برای کاهش اتلاف انرژی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق طراحی در و پنجره برای کاهش اتلاف انرژی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد طراحی در و پنجره برای کاهش اتلاف انرژی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

در و پنجره : يكي از مهمترين بخشهايي كه آلومينيوم در آن بكار مي‌رود ساخت پنجره و قاب مي‌باشد . با توجه به انعطاف‌پذيري و نماي زيباي آلومينيوم ،در و پنجره‌هاي آلومينيومي در جهان طي دهه‌هاي اخير پيشرفت چشمگيري كرده است . از آنجا كه بيشترين اتلاف انرژي در ساختمان از طريق در و پنجره‌ها اتفاق مي‌افتد (حدود 40% از اتلاف انرژي ساختمان از طريق پنجره‌ها صورت مي‌گيرد) همچنين در راستاي نيل به اهدافي چون عايق سازي در برابر صدا و آلودگيهاي صوتي ، جلوگيري از نفوذ گردو غبار و آلودگيهاي محيط زيست و . . . صنعت در و پنجره‌سازي به تكنولوژيهاي جديد روي آورده است و كارشناسان به طراحي‌هاي ويژه و خاصي در اين زمينه دست يافته‌اند .

          در صورتيكه در زمستان به قاب پنجره و يا شيشه آن دست بزنيد خواهيد ديد كه سرد است و اين تبادل حرارتي بين قاب و پنجره و شيشه با فضاي بيرون است . براي رفع اين مشكل با استفاده از شيشه‌هاي 2 جداره تبادل حرارتي از طريق شيشه به حداقل ممكن خواهد رسيد . براي كاهش تبادل حرارتي از طريق پنجره ،استفاده از نوعي قاب آلومينيومي با عايق حرارتي كه به گرمابند (Thermal Break) معروف است توصيه مي‌شود . از آنجا كه بحث بهينه سازي مصرف سوخت درساختمان ، در كشورمان مي‌رود تا جايگاه واقعي خويش را پيدا كند و با توجه به آنكه اتلاف انرژي از طريق پنجره‌ها (شيشه‌ يا قاب پنجره) حدود 40% كل اتلاف انرژي ساختمان را شامل مي‌شود جهت آشنايي بيشتر با تكنولوژي شيشه‌هاي 2 جداره و سيستم ترمال‌بريك به هريك از اين دو نوع تكنولوژي اشاره مي‌شود :

 

    D-1-1) سيستم دو جداره :

          عبور انرژي و تبادل حرارتي بين داخل و خارج ساختمان از پنجره به طريق زير صورت مي‌گيرد .

          1 . بدست آوردن و يا از دست دادن انرژي غير خورشيدي بصورتهاي رسنايي و جابجايي

          2 . بدست آوردن گرماي خورشيد بصورت تشعشع

          جريان حرارت غير خورشيدي از پنجره نتيجة اختلاف دماي ميان محيط داخل و خارج مي‌باشد . در فصول سرد پنجره‌ها گرما را از داخل به بيرون داده و در فصول گرم نيز گرما را از بيرون به داخل ساختمان وارد مي‌نمايند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر