9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46197
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1481

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ‌عشق

دانلود تحقیق درمورد ‌عشق

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد ‌عشق

با دانلود تحقیق در مورد ‌عشق در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ‌عشق را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ‌عشق ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ‌عشق

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:52 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه پژوهش

در زمانهاي قديم و دوران باستان عشق يك احساس بي پيرايه و شخصي نبود كه به ازدواج در آينده ختم شود بلكه ازدواج بر حسب رسوم متداول انجام مي شد و عشق بعد از ازدواج و در زندگي مشترك روي مي داد. از سه نسل گذشته تا به امروز تحولي در مورد انتخاب معشوق به وجود آورد و مفهوم (عشق رمانتيك) در دنياي غرب عموميت يافت. در نهايت ديده مي شود كه امروزه مردم به دنبال عشق رمانتيك مي گردند و مي خواهند كه شخصاً عشق خود را بيابند و آن را به ازدواج منتهي كنند.

ازدواج نخستين سنگ بناي تشكيل خانواده اجتماع و جامعه است كه داراي نتايج و آثاري از قبيل ارضاي غريزه جنسي،‌توليد مثل و بقاي نسل، و آرامش انسان مي شود و ازدواج و زناشويي به معناي شروع كردن زندگي مشترك بين زن و براي تشكيل خانواده و بقاي اجتماع و جامعه است.

و ازدواج به جز ارضاء غرائز جنسي به انسان و امنيت روحي و رواني مي دهد و فرد را از لحاظ فكري ،‌اخلاقي، رواني و ... به آرامش مي رساند و با وجود عشق و محبت انسان را به درجات و شكوفايي و كمال مي رساند و فرد با دوست داشتن و مورد محبت قرار دادن و يا قرار گرفتن مي تواند بهداشت رواني زندگي خود را تأمين كند و هدف نهايي يعني رشد و كمال و آرامش برسد.

بنابر اين ازدواج هايي كه بر اساس داغي عشق و دلباختگي بنا شود، پايه هاي اين ازدواج معمولاً‌در همان اوايل ازدواج بعد از چندين ماه پس از فرو نشستن عشق از بين مي رود و زندگي و آرامش رواني آن را مختل مي كند و معمولاً به طلاق مي انجامد. و اگر اين عشق و محبت در طول زندگي به وجود بيايد فرد را بهتر و عميق تر به هدف مي رساند. و با بيشتر شدن اين عشق و علاقه نسبت به هم زندگي معنا دار تر مي شود و اين رابطه سالم و خوب انسان را به معرفت و بينش كامل نسبت به يكديگر مي رساند.

و با بيشتر شدن اين  عشق و علاقه نسبت به هم  زندگي معنا دار تر مي شود و يا رابطه سالم و خوب انسان را به معرفت و بينش كامل نسبت به يكديگر مي رساند.

بنابر اين مسئله ازدواج يكي از مسائلي است كه از سوي بهداشت رواني نهايت اهميت را دارد و چون در ازدواج رابطه بسيار نزديك و طولاني بين زن و مرد برقرار مي گردد از قبل از ازدواج شرايطي را كه لازم زناشويي موفقيت آميز است بايد در نظر گرفت و از آنجائيكه نياز زن و مرد به آشنايي و رابطه قبل از ازدواج يك نياز طبيعي و غريزي است لذا بايد اين نياز و رابطه از راه درست و صحيح انتخاب شود.

اكثر جوانان معتقدند كه رابطه بين دختر و پسر قبل از ازدواج مي تواند در زمينه شناخت همسر آينده مؤثر باشد و بعضي ها هم عكس اين عقيده را دارند كه  اين روابط قبل از ازدواج نبايد باشد و دختر و پسر نبايد قبل از ازدواج با هم رابطه داشته باشند در نتيجه نگرش جوانان به اين مسئله مي تواند راهگشايي براي زندگي آينده فرداي آنها باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر