6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46009
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1809

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مكتب اتريشي به عنوان يكي از مكاتب اقتصاد بازار آزاد

دانلود تحقیق درمورد مكتب اتريشي به عنوان يكي از مكاتب اقتصاد بازار آزاد

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد مكتب اتريشي به عنوان يكي از مكاتب اقتصاد بازار آزاد

با دانلود تحقیق در مورد مكتب اتريشي به عنوان يكي از مكاتب اقتصاد بازار آزاد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مكتب اتريشي به عنوان يكي از مكاتب اقتصاد بازار آزاد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مكتب اتريشي به عنوان يكي از مكاتب اقتصاد بازار آزاد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مكتب اتريشي به عنوان يكي از مكاتب اقتصاد بازار آزاد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

نگاهي بر يكي از اصيل‌ترين مكاتب اقتصاد آزاد

 

همواره در توجيه خود در بين آكادمي‌هاي اقتصادي با مشكل روبه‌رو بوده است و هنوز كه هنوز است به‌رغم پيشرفت چشمگير هواداران اين مكتب در مطرح كردن خويش، بسياري از دانشكده‌ها و آكادمي‌هاي علمي در قبول رويكردهاي اتريشي و حتي به نقد كشيدن آن با مانع مواجه‌اند.بي‌ترديد چنين موانعي در ايران بسيار بيش از ساير نقاط خواهد بود.

 

 

توسعه مكتب اتريشي و حداقل فراگيري اصولي از آن براي يك دانش‌پژوه اقتصاد نيازمند راهكارهايي از سوي طرفداران اين مكتب و به طور كلي طرفداران اقتصاد بازار است.
رسيدن به اين هدف كه هر دانشجوي كارشناسي در ايران حداقل يك بار نام مكتب اتريشي را شنيده‌ باشد و آشنايي كلي با آن داشته باشد، هدفي بسيار مطلوب خواهد بود.
هدفي كه امروز فاصله بسيار با آن داريم. اما چه راهكارهايي براي رسيدن به اين هدف وجود دارد؟
دانشجوي اقتصاد بيش از هر چيز به اقتصاد در پارادايم جريان رايج مي‌نگرد، اقتصاد خرد و كلان از منظر او تمام آن چيزي است كه وي بايد در مورد تحليل اقتصاد بداند و مباحث ديگر به تمامي در اين دو خواهد گنجيد.
دانشجويان ايراني شايد حتي در سر كلاس تاريخ انديشه اقتصادي نيز نام اقتصاد اتريشي را نشنوند.
در چنين فضايي سخن گفتن از مكتبي كه اين چنين مهجور افتاده است جرات خاص خود خواهد و ظرافت خاص خويش طلب مي‌كند.
اگر چه با وجود معدود كلاس‌هاي روش‌شناسي علم اقتصاد در دانشكده‌هاي ايران گذاري به اقتصاد اتريشي زده مي‌شود، اما اين كلاس‌ها كه همواره به صورت اختياري داير مي‌شوند آنچنان محدود هستند كه نمي‌توانند جايگاهي باشند براي ابراز انديشه‌هاي اتريشي.
بي‌ترديد الگوي فكري اتريشي خارج از منظومه جريان رايج است. دانشجوي اخت شده با مدل‌ها و معادله‌هاي جريان رايج، بسيار سخت مي‌تواند اقتصاد اتريشي را درك كند. مگر آنكه ساختار فكري خويش را بار ديگر بنا كند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر