6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45892
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1467
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد روشهاي يادگيري زبان فارسي

دانلود تحقیق درمورد روشهاي يادگيري زبان فارسي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد روشهاي يادگيري زبان فارسي

با دانلود تحقیق در مورد روشهاي يادگيري زبان فارسي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق روشهاي يادگيري زبان فارسي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق روشهاي يادگيري زبان فارسي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد روشهاي يادگيري زبان فارسي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

روشهاي يادگيري زبان فارسي

آهنگ جمله های كوتاه و آموزش آن د ر زبان فارسی پایه

 

ما در این خلاصه فقط فهرست مطالب مقاله  و هدف از نگارش آن را با ذكر دو سه مثال توضیحی و چند آهنگ نگاره در این جا آورده ایم . مقاله كه به سی و پنج صفحه محدود می شود، نگاهی تازه دارد به مسئله علمی و بر نامه دار شدن آموزش و یادگیری زبان فارسی پایه و برنامه ریزی كتاب های اموزش فارسی به بیگانگان در سه سطح پایه، میانه و پیشرفته كه می توان این نوع  آموزش و یادگیری را بر پایه 400 تا600  ساعت كار مفید  در كلاس تنظیم كرد وآموزش فارسی پایه را با یكی از شیوه های سمعی و شفاهی، سمعی و بصری ساخت یكپارچه و یا رهواره پویا و آسان ارتباط زبانی كه در شرایط فعلی تخصص های استادان زبان مناسب ترین و ارزان ترین راهكار آموزش و یادگیری  جمله های كوتاه و ساده است. پیاده كرد. چون با این شیوه هم می توان به ریشه دار كردن عادت های زبانی پرداخت و هم در زمان و جای مناسب بسته به نیاز فارسی آموزان از آموزش نكات ساده دستور زبان فارسی تا آن جا انبا شته شدت قاعده ها ما نع یا د گیری ها نشود، غفلت نورزید و در نتیجه برای فارسی آموزان عا شق و دلباخته به  شعر، مقدمات فهم و درك كا مل شعركهن وشعر نو فارسی را  به راحتی فراهم آورد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر