6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45885
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1413

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد لبخند درماني

دانلود تحقیق درمورد لبخند درماني

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد لبخند درماني

با دانلود تحقیق در مورد لبخند درماني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق لبخند درماني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق لبخند درماني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد لبخند درماني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

پس از مطالعه‌ي چندين كتاب و تحقيق درباره‌ي خنده و خنده درماني و رسيدن به اين نتيجه علمي و تجربه عملي مَثل معروف ( خنده بر هر درد بي‌درمان دواست ) و با بيان مكرر اين جمله در بين اقوام، دوستان و همكاران و ... دوستي كه مثل خودم سخت گرفتار مشكلات روزمرة تورم و ترافيك و فشار مالي و روحي و غيره و بود گفت : اي بابا دلت خوشه خنده كجا بود نفست از جاي گرمي بلند مي‌شه دل بايد خوشي باشه كه آدم بتونه بخنده و شادي كنه با اين همه مشكلات زمانه و زندگي ماشيني خنده چيه؟!

در جوابش گفتم : دوست عزيز من هم مثل تو شايد شديدتر از تو درگيرم و بقول معروف    « كارم از گريه گذشت بدان مي‌خندم » ...

در واقع اگر در اوج فشار و ناتواني و نگراني كسي بتونه بر مشكلات خنديده و به كمك لبخند درماني بر مشكلات پيروز شود برنده است.

اين يك واقعيت است كه: با خنده فكر آزاد مي شود و بهتر مي‌توان بر هر مشكلي پيروز شد و اين را همان بدان بقولي مي گويند :

آن كس كه مي‌گريد يك غم دارد و آنكه مي خندد هزار و يك غم ...

دكتر آندره مورو تحصيل كردة دانشگاه سورين و مونترال كانادا معتقد است : ما بايد آگاهانه در جستجوي انگيزه هائي برا ي لبخند زدن و خنديدن در همه ابعاد زندگي خود باشيم. او مي گويد: « لبخند زدن وخنده باعث استنباط شخصيت گرديده و انرژي‌هاي مثبتي كه زندگي را لذت‌بخش و با ارزش تر مي‌كند آزاد مي سازد. »

نورمن كازنيز سردبير مجله به بيماري لا علاجي بنام جمود و التهاب مهره‌ها دچار شده بود  ( اين بيماري باعث بي حركتي ستون فقرات شده بيمار بتدريج زمين گير مي‌شود و در حد شكنجه آوري دردناك است.) پس از مدت مديدي در بيمارستان بستري و تحت مداوا و داروهاي مسكن قوي و شيميايي گوناگون و اشعه ايكس ( كه تأثيري در بهبودي وي نداشت) ، بالاخره تصميم گرفت از بيمارستان به هتل رفته و در آنجا با ديدن فيلم هاي كمدي خنده‌دار و صحنه‌هاي دوربين مخفي با خنداندن خود بصورت اصيل و روده‌بر و خوردن ويتامين C بر بيماري خود بطور معجزه آسايي پيروز گشته و در اين باره كتابي بنويسد كه اين كتاب او باعث ايجاد جنجالي در جامعه پزشكي شد. تا جائي كه دانشگاه كاليفرنيا به او كرسي استادي افتخاري را اهداء كرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر