6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45884
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1685

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد رود زامبزي

دانلود تحقیق درمورد رود زامبزي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد رود زامبزي

با دانلود تحقیق در مورد رود زامبزي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رود زامبزي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رود زامبزي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رود زامبزي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

مردم زامبيا عقيده دارند كه رود  زامبري روحي است  به نام  نيامي نيامي . اين رود آب لازم  رابراي رشد محصولات  كشاورزي وپرورش  ماهيها  براي خوردن را فراهم  مي كند .بنابراين  مردم اين رود  را رود زندگي  مي نامند زامبري  از شمال غربي زامبيا  سرچشمه  مي گيرد  (رود سياي سابق ) در سراسر آنگولا ،باستوا نا و زيمباوه جاري است  و سرانجام به موزامبيك مي رسد  در اينجا به اقيانوس هند مي ريزد 1600 مايل  دورتر از سرچشمه آب و هواي اطراف رود  گرمسيري است وفصل بارش از اكتبر تا آوريل ادامه دارد .ود  در نقاط  مختلف در طول مسيرش  با تغييراتي  مواجه  مي شود  به آرامي روان  مي شود  در جلگه  هاي شني و جلگه هاي پر آب سالانه به رودي با آبشار و تند آب  تبديل مي شود .

شايد تماشايي ترين نقطه در طول مسير رود در زمباوه باشد ، آبشار ويكتوريا اين آبشار دو برابر بزرگتر از آبشار نياگاراست . 355 پا ارتفاع و5500پاقليم  عرض !

رود زامبري بطور گسترده توسط حيات وحش و انسان به يك اندازه  به يك اندازه  مورد استفاده قرار مي گيرد . اسبهاي آبي ،كروكديلها ، ميمونها ، فيلها ، كفتارها و شيرها مثاليهايي از حيات  وحش هستند كه شما  مي توانيد  در طول  مسير زامبري با آن  برخورد كنيد  . انسانها از رود به منظور  حمل و نقل ،آبياري  و صنعت توريسم  استفاده مي كنند  مردمي كه در اطراف رود زندگي مي كنند  از كشوري  به كشور ديگر تغيير مي كنند زبان  رسمي مردم  آن مناطق انگليسي است گرچه مردم قبايل  مختلف سواحل زامبري به بيش از هفتاد زبان  ديگر صحبت مي كنند اخيراً كشورهايي كه در مسير اين رود قرار دارند بر  سر اداره  رود با هم اختلاف دارند در آينده اين كشورها بايد براي اداره رود زندگي توافق كنند بطوريكه  مردم  بتوانند به زندگي ادامه  دهند و روح ان بتواند پيشرفت  كند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر