6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45874
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1728

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد راههاي تقويت روحيه پرسشگري در بين دانش آموزان

دانلود تحقیق درمورد راههاي تقويت روحيه پرسشگري در بين دانش آموزان

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد راههاي تقويت روحيه پرسشگري در بين دانش آموزان

با دانلود تحقیق در مورد راههاي تقويت روحيه پرسشگري در بين دانش آموزان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق راههاي تقويت روحيه پرسشگري در بين دانش آموزان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق راههاي تقويت روحيه پرسشگري در بين دانش آموزان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد راههاي تقويت روحيه پرسشگري در بين دانش آموزان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:يادگيري علوم تجربي (فيزيک، شيمي، زيست شناسي) نيازمند آزمايش هاي عملي و آزمايشگاه است. با انجام آزمايش است که انگيزه خلاقيت، نوآوري و پرسشگري در دانش آموزان، بيدار و شکوفا مي شود. در آزمايشگاه است که دانش آموزان نسبت به پديده هاي زيستي، کنجکاو و علاقه مند مي شوند و در نهايت، تفسير نتايج حاصل از آزمايش است که موجب تقويت حس پژوهش و تحقيق در آنها مي گردد. با کمال تأسف، در مدارس ما اين مهم به فراموشي سپرده شده و فارغ التحصيلان مدارس و دانشگاه هاي ما از پژوهش و تحقيق جدي گريزان اند.آموزش و پرورش ما ابتدايي ترين حق دانش آموزان در امر يادگيري علوم تجربي يعني مشاهده علمي را با دلايل گوناگون از آنها سلب کرده است.
با وجود تأليف فعاليت هاي آزمايشگاهي در کتاب هاي درسي دوره دبيرستان و پيش دانشگاهي توسط سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي، در مدارس، بهايي به آنها داده نمي شود! مدارس ما يا آزمايشگاه ندارند و يا اگر دارند، تجهيزات لازم را ندارند و اگر هر دو را دارند، ساعت آزمايشگاه در برنامه درسي گنجانده نشده و اگر هر سه را دارند، فاقد مربي علاقه مند به انجام آزمايشات هستند و اگر هر چهار مورد وجود دارد، در امتحانات نهايي و کنکور سراسري به اين مهم بها داده نمي شود و سؤالي از فعاليت هاي آزمايشگاهي طرح نمي گردد زيرا طراحان نيز خود به اين امر واقف اند که در مدارس ما دانش آموزان با کلمه آزمايش و آزمايشگاه بيگانه اند.
بنابراين در آموزش و پرورش ما دانش آموز تنها مطالبي را به خاطر مي سپارد که معلمش در امتحانات از او مي خواهد و معلم هم مطالبي را آموزش مي دهد که در امتحانات نهايي يا کنکور سراسري مطرح مي شود. بدين ترتيب سؤالات کنکور سراسري الگوي تدريس مدرسان مي شود که در آن اثري از آزمايش و آزمايشگاه وجود ندارد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر