6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45872
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1424

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد راه هاي مقابله با افسردگي در دانش آموزان

دانلود تحقیق درمورد راه هاي مقابله با افسردگي در دانش آموزان

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد راه هاي مقابله با افسردگي در دانش آموزان

با دانلود تحقیق در مورد راه هاي مقابله با افسردگي در دانش آموزان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق راه هاي مقابله با افسردگي در دانش آموزان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق راه هاي مقابله با افسردگي در دانش آموزان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد راه هاي مقابله با افسردگي در دانش آموزان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

فاطمه دختري 11 ساله و ضعيف الجثه و داراي نگاه هاي بي روح و نااميد بود. در كلاس يا پاهايش را مرتب تكان مي داد و يا ناخنش را مي خورد; نه تنها از نظر درسي ضعيف بود، تكاليفش را نيز انجام نمي داد. هم چنين با دانش آموزان مدرسه سازگار نبوده و با آن ها مرتب در خارج از كلاس جروبحث مي كرد. بنابراين وظيفه خود دانستم كه با مادرش درباره وي صحبت كنم متوجه شدم فاطمه دچار افسردگي است و بيماري وي موجب شده كه غيبت هاي مكرر نيز داشته باشد.

علت يابي

علل افسردگي ژنتيكي و محيطي است. به محض اين كه افراد افسرده مي شوند، رفتارشان، آن ها را كمتر دوست داشتني مي سازد. بنابراين نوعي چرخه مصوب به وجود مي آيد و ارتباط افراد افسرده با ديگران كمتر مي شود و به دنبال عدم ارتباط با ديگران افسردگي در فرد باقي مي ماند. (نجاريان ، 1371

) طبق بررسي هاي به عمل آمده برادر دوقلوي فاطمه در تصادف كشته مي شود( 10 ساله) از همان زمان فاطمه دچار ناراحتي روحي مي گردد به طوري كه موهاي سرش را مي كند، ناخن هايش را مي جود. البته طي ارتباطي كه با خواهرانش داشتم، تصور مي كنم ناراحتي فاطمه ژنتيكي نيز بوده است و تصادف برادرش ناراحتي وي را تشديد كرده بود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر