6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45809
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2239
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تیزرهای تبلیغاتی

دانلود تحقیق درمورد تیزرهای تبلیغاتی

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد تیزرهای تبلیغاتی

با دانلود تحقیق در مورد تیزرهای تبلیغاتی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تیزرهای تبلیغاتی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تیزرهای تبلیغاتی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تیزرهای تبلیغاتی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

طرح مسئله:

تیزرهای تبلیغاتی در تلویزیون کشور ما زیاد پخش می شود و تأثیر بسزایی در خرید و آشنایی مردم از محصولات غذایی و... دارد. در این تحقیق قصد بر آن است که تأثیر تیزرهای تبلیغاتی مواد لبنی را بر مردم شهر اصفهان فهمیده و برای هرچه بهتر شدن این تیزرها تلاش شود.

مواد لبنی بخش زیادی از سبد غذایی خانوار را تشکیل می دهد. مراحل تولید و پاکیزه سازی مواد و افزودن مواد مختلف به آن بسیار مهم است و باید مورد بررسی قرار گیرد. البته استفاده از مواد افزودنی در سالهای اخیر در کشور ما اهمیت بالایی داشته و در انتخاب مردم مهم است.

همچنین باید توجه کرد که تیزری موفق است که با حسن نیت و راست گویی مخاطبان را هرچه بهتر با محصولات آشنا کرده و به استفاده ی هرچه بیشتر مردم کشور از محصول ترغیب کند.

همچنین برای آشنایی بیشتر مردم با تنوع تولید این مواد و خواص و چگونگی تولید باید با تیزرهایی هرچه قویی تر به این مهم دست یافت.

البته در خرید مواد لبنی مانند دیگر مواد قیمت نقش بسزایی داشته و در نوع انتخاب مردم(یارانه ای، غیر یارانه ای) تأثیر بالایی دارد.

2- اهداف:

اهداف نزدیک: بالابردن سطح تأثیر گذاری تیزرها به ویژه تیزرهای مواد لبنی بر مردم شهر اصفهان

اهداف دور: فرهنگ سازی برای مصرف مواد لبنی در کشور و جلوگیری از بیماری های مختلف ناشی از کمبود ویتامین های موجود در مواد لبنی

3- پیشینه ی تحقیق:

با تحقیقات به عمل آمده از سایت های مختلف متن قابل ملاحظه ای در این مورد یافت نشد، البته به جز مقالاتی که به بحث تبلیغات به طور کلی و اجمالی پرداخته بودند.

شاید دلیل پیدا نکردن آن این بوده که جمله یا عبارت درستی جستجو نشده، یا به دلیل نداشتن آدرس سایت مناسب اطلاعات درستی به دست نیامد. شاید واقعا در این مورد تحقیق جامعی برای مردم شهر اصفهان انجام نشده. البته کتاب یا پایان نامه ای نیز در این مورد یافت نشد تنها منبع اطلاعات تحقیق کتابخانه ی دانشگاه نجف آباد و کتابخانه ی دانشگاه فنی و حرفه ای اصفهان است.

4- سؤالات تحقیق:

1- در خرید مواد لبنی چه چیزی برای مردم اصفهان از اهمیت بالاتری برخوردار است؟

2- تیزرهای مواد لبنی چه قدر روی خرید مردم اصفهان تأثیر دارد؟

3- در کانالهای مختلف تلویزیون ایران چه میزان تیزر مواد لبنی پخش می شود؟

4- در تیزر مواد لبنی استفاده از فضای طبیعت و فضای منزل بیشتر مورد توجه مردم اصفهان است یا تصاویر انیمیشن؟

5- در تیزر مواد لبنی  باید چه خصوصیاتی از محصول مطرح شود؟

6- آیا تیزر می تواند برای مصرف بیشتر مواد لبنی فرهنگ سازی کند؟

7- آیا یک تیزر در مطرح شدن کارخانه ای تأثیر گذار است؟

8- آیا تیزر تضمینی برای فروش بیشتر و کیفیت بهتر است ؟

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر