7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45711
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1765

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مواد و روشها و انتخاب دام

دانلود تحقیق درمورد مواد و روشها و انتخاب دام

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد مواد و روشها و انتخاب دام

با دانلود تحقیق در مورد مواد و روشها و انتخاب دام در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مواد و روشها و انتخاب دام را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مواد و روشها و انتخاب دام ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مواد و روشها و انتخاب دام

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

آماده سازی تعداد 2000 اسلاید جهت تهیه گسترش خون از رگهای جداری و رگهای عمقی و بررسی ریزبینی

2) آماده سازی سوزنهای پونکسیون جهت تهیه بیوپسی از غدد لنفی سطحی

( بخصوص پیش کتفی) تهیه گسترش بمنظور بررسی ریزبینی

3) تهیه لوله های ونوجکت(Veno ject ) حدود 2000 عدد جهت گرفتن خون و تهیه سرم  و نگهداری آنها در منهای بیست در جه تا موقع انجام تست های سرمی( تست الیزا)

4) تهیه آنتی ژن لیوفیلیزه  وآنتی ژن سونیکه

1-4 روش تهیه آنتی ژن بیوفیلیزه جهت انجام تست تیلرین

سلولهای میلوئید آلوده به شیتروین تیلریااتولاتا (Schzour Infected mylord alls)  رااز پاساز های پائین سویه های جداشده تهیه نموده و سپس سلولهای تهیه شده را در دور rpm 1600با محلول PBS دوبار شستشو داده سپس برمبنای  کنسانتره سلولی را تهیه  نموده و در شیشه های مخصوص لیوفیلیزه 4 میلی لیتری و 8 میلی لیتری هر کدام یک میلی لینر تقسیم و سپس با دستگاه لیوفیلیزه آنها را لیوفیلیزه نموده و تا موقع مصرف در   نگهداری می گردند در موقع مصرف به هر شیشه یک میلی لتر آب دوبار تقطیر شده استریل اضافه نموده و پس از تکان دان بعنوان آنتی ژن از آن استفاده می شود لازم به یادآوری است که میزان سلول در کنسانتره باید باندازه ای باشد که غلظت پروتئین مورد لزوم برای تزریق بر مبنای در نظر گرفته می شود.

 2-4 روش تهیه آنتی ژن سونیکاسیون جهت انجام تست تیلرین

کنسانتره سلولهای میلوئید آلوده  به شیتروین تیلریااتولاتا همانند روش لیوفیلیزه تهیه نموده و تعداد سلول را در هر میلی لیتر به  میرسانیم و پس از دو بار شستشو با PBS در دور 1600 در دقیقه با دستاه سونیکاتور به برای مدت 5 دقیقه سونیکه نموده و در g 1000 به مدت ده دقیقه سانتریفوژ شده و به مدت سه بار با PBS شستشو داده می شود.

 انتخاب دام جهت بررسی های آزمایشگاهی

در طی سالهای 84-83 جمعاً چهار رأس گوساله هلندی بین 5-4 ماه از دامداریهایی که تیلریوز در سال گذشته نداشته انتخاب شدند و در اصطبل فاقد کنه(Tick free stall ) نگهداری شدند. گوساله ها مدت یک ما ه مورد بررسی های ضروری قرار گرفتند از عدم آلودگی آنها اطمینان حاصل شد و سپس جهت بررسی طرح تداوم ایمنیی مورد استفاده قرار گرفتند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر