8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45396
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1553

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد عملکرد سد های بزرگ تقویت شده و تقویت نشده

دانلود تحقیق درمورد عملکرد سد های بزرگ تقویت شده و تقویت نشده

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد عملکرد سد های بزرگ تقویت شده و تقویت نشده

با دانلود تحقیق در مورد عملکرد سد های بزرگ تقویت شده و تقویت نشده در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق عملکرد سد های بزرگ تقویت شده و تقویت نشده را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق عملکرد سد های بزرگ تقویت شده و تقویت نشده ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد عملکرد سد های بزرگ تقویت شده و تقویت نشده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:36 صفحه

قسمتی از فایل:

چکیده :

  این مقاله به شرح یک بررسی تجربی  در خصوص دو سد خاکی  بزرگ تقویت  شده ژئوسینتیک  و یک سد خالی  غیر تقویت شده  می پردازد  که رد پی قراردادن  بخشی در نزدیکی دیواره آن  فرو ریخته است .  یکی از این سید های  تقویت شده  با مواد نسبتاً  ضعیف پلی پروپلین  و دیگری با مواد نسبتاً  فوق و دانسیته  زیاد  پلی اتیلن  ساخته شده اند  شکل هر سه سد  وبارهای وارده  برآن ها یکسان بوده است .

  هدف از این تحقیق و نتایج انتخابی  تست ها به کار رفته است .  نتایج این تحقیق  نشان می دهند  که میزان بار نهایی  با افزایش مقاومت  زیاد  شده  و باعث  شده است  که سد خاکی تقویت  شده  باری به میزان 6/1 تا 2 بار بیشتر  از ظرفیت اسمی  درحالت بدون تقویت تحمل کند.

 مقدمه

 اندازه بار پایه  و نزدیکی پایه به دیواره  سد خاکی از نکات مهم برای طراحی  صحیح فنداسیون  سطحی می باشد  با این حال تحقیقات  علمی در این زمینه  به ندرت صورت گرفته است . شیلذر  و همکارانش   درستی مدل های تحلیلی  که توسط مایرهف  گرود و نهیم  ارائه شده بود را مورد بررسی قرار  دادند  تا بارهایی  را که در صورت به کار گیری  نوار پایه ای 3/0   متری بر روی مدل  سد غیر تقویت  شده 2/2  متری باعث تخریب  می شود  را پیش بینی می کنند  فاصله بین پایه پشتی  وزاویه شیب سد در تست های مختلف  متفاوت بودند . نتیجه حالی  از آن بود  که وجود قسمت رویی سد نقش   مهمی در میزان  تحمل آن  دارد  زمانی که پایه ای  در نزدیکی پوسته  سد قرار داده  می شود و آن قدر بار روی آن  قرار می  گیرد  سد، کوچکتر  هستند.

  در نتیجه مقاومت  نهایی قسمت پایه  نسبت به فنداسیون  افقی سنتی کمتر است . اگر چه  شناختی کمی  از تاثیر  سد  پایه بدست آمده است  ولی روش  های عددی موجود  شکست  را به درستی پیش بینی نمی کنند.

  استفاده از لایه های  افقی مواد تقویت کننده ژئوسنتیکی  برای افزایش  مقاومت سد رایج  است  برای پیش بیین حاشیه  امنیتی دراین گونه  سازه ها معمولاً   روش های آنالیزی  در خصوص سد های  غیر تقویت شده  سنتی که دارای  مدل های متعادل محدود  هستند به کار می رود . با این وجود برای بررسی صحت  یا سقم روش های تحلیلی   سنتی جهت پیش بینی  حاشیه امنیتی در سدها وشیب های  تقویت شده و نشده  کار عملی  زیادی صورت نگرفته است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر