6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45205
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1551

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد الگوي تدريس مبتني بر نظريه فرا شناخت Metacognition

دانلود تحقیق درمورد الگوي تدريس مبتني بر نظريه فرا شناخت Metacognition

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد الگوي تدريس مبتني بر نظريه فرا شناخت Metacognition

با دانلود تحقیق در مورد الگوي تدريس مبتني بر نظريه فرا شناخت Metacognition در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق الگوي تدريس مبتني بر نظريه فرا شناخت Metacognition را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق الگوي تدريس مبتني بر نظريه فرا شناخت Metacognition ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد الگوي تدريس مبتني بر نظريه فرا شناخت Metacognition

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

فرا شناخت عبارت است از آگاهي فرد بر نظام شناختي خود و كنترل و هدايت آن در ادبيات روان شناسي، شناخت را معمولا˝ مترادف با تفكر مي آورند. بنابراين، فراشناخت را مي توان آگاهي بر جريان تفكر و كنترل و هدايت آن هم تعريف كرد. جريان شناخت در نظريه روان شناسي شناخت انسان را عبارت مي دانند از:

دريافت، پردازش، نگهداري و انتقال اطلاعات، فراشناخت فعاليتي است كه كنش هاي مربوط به چهار عنصر يادشده را در برمي گيرد و بر آنها نظارت دارد.

معلمان در مدارس بايد ابتدا دانش آموزان را به روش دريافت، پردازش و نگهداري و انتقال درست اطلاعات فراخوانند و سپس آنها را ترغيب كنند تا جريان فعاليت هاي ذهني را كه انجام مي دهند، مورد بازنگري و اصلاح قرار دهند.

هدف:

هدف اساسي نظريه فرا شناخت كمك به دانش آموز براي انديشيدن و پرورش مهارت فكر كردن است. هدف ديگر آموزش فراشناخت، پرورش مهارت هاي انتقال يادگرفته ها در موقعيت هاي متعدد است.

راهبردهاي فرا شناخت داراي اهميت فوق العاده است، و در آموزش دروس متعدد از آنان بهره گرفته مي شود. راهبردهاي فرا شناختي، نيازهاي يادگيري فراگيران را برطرف مي سازد. راهبردها آن دسته از فعاليت هاي ذهني و عملي هستند كه راه رسيدن به هدف ها را هموار مي سازند.

موضوع: ميكروب ها (آغازيان ساده)

هدف كلي: آشنايي با طبقه بندي جانداران ذره بيني، صفات عمومي و ساختماني آنها و اثراتي كه در زندگي ما دارد.

مراحل اجراي الگو

مرحله نخست: آماده سازي

در مرحله آماه سازي معلم تلاش مي كند تا دانش آموزان را ترغيب كنند 3 دسته فعاليت را انجام دهند .

- تصميم گيري درباره هدف

- پيش بيني روش حل مسئله و انتخاب راهبرد

- بررسي دانش پيشين مورد نياز

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر