7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45083
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2041

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نکات سلامت در زندگي

دانلود تحقیق درمورد نکات سلامت در زندگي

0 2k
دانلود تحقیق درمورد نکات سلامت در زندگي

با دانلود تحقیق در مورد نکات سلامت در زندگي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نکات سلامت در زندگي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نکات سلامت در زندگي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نکات سلامت در زندگي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:براي اينكه همواره پوستي جوان داشته باشيد :ز لوازم آرايشي مناسب پوستتان استفاده كنيد . براي از بين بردن ميكروب  هاي و باكتري هاي وسايل ارايشي مثل برس و شانه حداقل ماهي 2بار آنها را با محلول آب گرم و كف صابون مايع و چند قطره شامپوي بچه تميز كنيد . از مرطوب كننده هاي حاوي ويتامين استفاده كنيد تا پوستتان مواد آلوده موجود در هوا را جذب نكند . ورزش كنيد كنيد تا پوستتان جوان بماند . با ورزش خون بيشتري وارد رگها
شود و بر فعاليت گردش خون افزوده مي شود
. به اندازه كافي بخوابيد و سعي كنيد به سمت راست يا پشت بخوابيد . تلاش كنيد كه از نگرانيها بكاهيد و بر فشارهاي زندگي غلبه كنيد و اميد وار باشيد . مشكلات زندگي را حل كنيد و كاهش دهيد .اگر كودكتان روزه مي گيرد ، مراقب باشيد تا ... غذا كيفيت وو كميت خوبي داشته باشد .
كالري مورد نياز بدنش تامين شود . براي
كمك به ساخت بافتهاي جديد ، افطار او مواد پروتئيني داشته باشد . براي اينكه احساس تشنگي نكند ، افطار ميوه و سبزي و مواد قندي و كمي مواد چربي مصرف كند .
بعد از افطار ، آب سرد ننوشد تا كار هضم
غذا دچار مشكل نشود . افطار سوپ داغ نخورد تا دستگاه هاضمه صدمه نبيند و ديواره مري و معده دچار التهاب نشود .
زياد شيريني نخورد . سحري خالي از
مواد تند و تيز ، مانند فلفل سياه و قرمز باشد تا به هنگام روزه گرفتن تشنه نشود .
خطر استفاده از رايانه :
üكار كردن طولاني مدت با رايانه سبب درد و تورم دست ها ، مچ درد ، كمر درد و گردن درد مي شود .30 ساعت استفاده از رايانه در هفته امكان ابتلا به دست درد تا 8 برابر ، كتف درد را تا 3 برابر ، درد كمر را تا چندين برابر افزايش مي دهد . خشك شدن مردمك چشم ، سرخي و التهاب چشم ع كند شدن گردش خون ،
لخته شدن خون در ساق پا ، ضعف و صدمه ديدن

7,000 تومان