7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 44934
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1703

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد طراحی و ساخت تحهيزات نيروگاهی و پالايشگاهی

دانلود تحقیق درمورد طراحی و ساخت تحهيزات نيروگاهی و پالايشگاهی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد طراحی و ساخت تحهيزات نيروگاهی و پالايشگاهی

با دانلود تحقیق در مورد طراحی و ساخت تحهيزات نيروگاهی و پالايشگاهی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق طراحی و ساخت تحهيزات نيروگاهی و پالايشگاهی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق طراحی و ساخت تحهيزات نيروگاهی و پالايشگاهی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد طراحی و ساخت تحهيزات نيروگاهی و پالايشگاهی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

- سيكلهای تركيبی
سیكلهای تركیبی به سیكلهایی اطلاق می گردد كه برای تولید انرژی به طور همزمان از توربین های گازی وبخار استفاده می شود.به منظور بهبود راندمان سیكل برایتون وبا استفاده از گرمای حاصله از خروجی توربین های گازی، تفكر ایجاد سیستم های سیكل تركیبی به وجود آمده است.این هدف با بازیابی حرارت حاصل می شود.تكمیل وبهبود سیكل برایتون توسط چهار روش زیر صورت می گیرد:
1- بازیابی انرژی
2-كمپرس دو مرحله ای با بخش خنك كننده بینابین
3- توربین با مرحله بازگرمایش
4- تزریق آب


مخازن وتجهيزات پالايشگاهی وپتروشيمی

مخازن تحت فشار:
به مخازنی اطلاق می گردد كه به منظور انجام فرآیند بخصوص تعت فشارمعین مورد نیاز باشد. در ساخت چنین مخازنی می بایست دقت كافی به عمل آید. زیرا عدم دقت در جوشكاری ، انتخاب صحیح مواد و ... منجر به انفجار مخزن می گردد. در حقیقت مخازن تحت فشار همانند یك بمب عمل نموده وفاجعه آمیز می باشد.


مخازن ذخیره:
در این مخازن غالباً فشار موجود فشار اتمسفر بوده واز این رو می توان از فولادهای با جنس ضعیف تر نسبت به مخازن تحت فشار استفاده نمود. این مخازن عمدتاً برای ذخیره یك ماده شیمیایی بكار میروند و به دو دسته تقسیم می شوند:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر