7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 44686
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2521

آخرین فایل ها

- بیشتر -

خانواده ‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي ‏ها

دانلود تحقیق درمورد خانواده ‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي ‏ها

0 2.5k
خانواده ‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي ‏ها

با دانلود تحقیق در مورد خانواده ‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي ‏ها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خانواده ‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي ‏ها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خانواده ‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي ‏ها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد خانواده ‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي ‏ها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

خانوارهاي متوسط و كم درآمد ايراني و به خصوص كارمندان، دانشجويان و جواناني كه به دنبال سرمايه‎گذاري و سودآوري پول و پس‏انداز ماهانه و سالانه خود هستند، در سال‎هاي اخير با سرمايه‎گذاري در بانك و گرفتن وام مسكن يا خريد خودرو، طلا و لوازم خانگي و نيز خريد سهام از طريق بورس اوراق بهادار تلاش كرده‎اند قدرت خريد پول و پس‎انداز خود را در شرايط تورمي حفظ كنند و اندوخته و سرمايه‎گذاري نسبتاً مناسبي براي آينده‏شان فراهم آورند. آنها خواسته‎اند به اصطلاح همه تخم‎مرغ‎ها را در يك سبد نگذارند و بخشي از سرمايه خود را در شركت‎هاي معتبر و صنعتي بزرگ سرمايه‎گذاري كنند و از اين رو سهام خودروسازي‎ها بسيار مورد توجه قرار گرفته است.

كارشناسان و اقتصاددانان، سرمايه‎گذاري در كارهاي مولد و مفيد براي جامعه را توصيه مي‎كنند تا ضمن تأمين منافع جامعه و اقتصاد ملي، اندوخته‎هاي گروه متوسط درآمدي جذب توليد و بازار سرمايه شود. البته سود نهفته در فعاليت‎هاي دلالي و واسطه‎اي باعث انحراف سرمايه‎ها شده است و عده‎اي از خانوارها و افراد پول خود را به سمت خريد و فروش كالاهاي مصرفي و كارهاي واسطه‎اي و دلالي سوق داده‎اند و در اين ميان سرمايه بخشي از جامعه به دليل ندانم كاري‎ها برباد رفته است.

عده‎اي از ترس كاهش ارزش پول خود در شرايط تورمي، به افرادي در بازار كه سودهاي غيرمتعارف بالاي 30 و 40 درصد را وعده مي‎دهند، اعتماد مي‎كنند. البته ناگفته نماند كه بخش قابل توجهي از اين سرمايه‎ها از دست مي‎رود و لطمه مالي بزرگي به خانواده‎ها و افراد وارد مي‎شود. در اين ميان جاي خالي افراد آگاه و مؤسسات تخصصي و كارشناساني كه وكالت مالي مردم را براي سرمايه‎گذاري بپذيرند، خالي است.

در دنياي امروز با گسترش روابط اقتصادي و رشد بازارهاي سرمايه، انواع سرمايه‎گذاري‎ها به صورت خريد سهام يك يا چند شركت و يا خريد سبد سهام (تركيبي از سهام شركت‎هاي مختلف) شكل گرفته است و مردم يا خود به طور مستقيم وارد بازار سرمايه مي‎شوند و سهام دلخواه را مي‎خرند و يا با مراجعه به مؤسسات دست اندركار و وكالت مالي و سرمايه‎گذاري، سهام شركت‎هاي سرمايه‎گذاري يا سهام‎هاي خاص تركيبي را انتخاب مي‎كنند.

به عنوان مثال، برخي از افراد در ايران سهام شركت‎هاي خودروسازي، پتروشيمي، سيماني، قطعه‎سازان خودرو، معدني، صنايع غذايي و صنايع شوينده و ... و يا سهام شركت‎هاي سرمايه‎گذاري و سبدهاي سهام را مي‎خرند. اين شركت‎هاي سرمايه‎گذاري نيز با انتخاب سبدهاي سهام تركيبي از سهام چند شركت توليدي، هم ريسك و خطر نوسانات شديد و كاهش و ركود بورس و سهام را كاهش مي‎دهند و هم درآمد نسبتاً مطمئن را براي خريداران و مشتريان خود فراهم مي‎كنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر