7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 44360
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1485

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مصالح ساختماني

دانلود تحقیق درمورد مصالح ساختماني

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد مصالح ساختماني

با دانلود تحقیق در مورد مصالح ساختماني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مصالح ساختماني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مصالح ساختماني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مصالح ساختماني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

v          مقدمه

امروزه صنعتگران كفسازي را حلقه‌اي از زنجيره فرايندهاي صنعتي محسوب كرده و اين نوع نگاه به كفسازي بيش از آنكه از استدلالهاي دست‌اندركاران فن كفسازي تأثير پذيرفته باشد ، برگرفته از تجربيات ناموفق صنعتي بوده است.

كارفرمايان امروه، انتظارات گسترده ، متنوع و مناسب با كاربري كف دارند. عرصه فعاليت در اين بحث بسيار گسترده است، به خصوص كه در زمينه كفسازي تا كنون حتي ابتدايي‌ترين آگاهي‌ها به مشتريان و كارفرمايان فواصل درزها چقدر بايد باشد؟چه نوع درزهايي بايد تعبيه نمود؟

 

v          مزاياي كف صنعتي خوب :

كف‌پوشها در حقيقت بستر فرآيند توليد در يك كارخانه محسوب مي‌شوند هر بار و نيرويي كه در كارگاه با آن سر و كار داريم به نوع با عبور از اين بستر به لايه قابل اتكا زيرين كه احتمالاً زمين و يا يك دال بتني است منتقل مي‌شود.

بنابراين لازم است كه مقاومت مناسب در برابر بارهاي ساكن و متحرك و همچنين سايش داشته باشند لذا براي اين كفپوش استفاده از بتن پر مقاومت و ضد سايش توصيه مي‌شود.

اين انتخاب را زماني آسانتر و با ميل و رغبت خود انجا مي‌دهيم كه برآورد نمائيم با آ‌سيب ديدن كفپوش چه حجمي از امور روزمره متوقف مي‌گردد.

 

v          گرانوليت بر پايه سيمان :

يك پوشش خشن‌تر با قابليت انعطاف اجرائي كمتر ، ضخامت بيشتر و هزينه كمتر است.

v          اپوكسي بر پايه رزين :

يك پوشش زيباتر، با تنوع بيشتر و ضخامت كمتر است .

 

v          گرانوليت

گرانوليت از گرانولها طبيعي و صنعتي سخت با سختي 6 تا 7 در مقياس مو ( Moh’s scale ) طي مراحل دقيق و كنترل شده ، طبق استانداردهاي بين‌المللي تهيه مي‌گردد. اين كف مي‌تواند به عنوان يك كف دكوراتيو با استفاده از پيگمنتهاي رنگي و دانه‌بندي‌هاي متنوع اجرا گردد.

گرانوليت : از تركيب دانه‌هاي سيمان ، گرانولهاي سخت طبيعي ، آب و مواد افزودني مخلوطي بدست مي‌آيد كه بصورت يكپارچه و همزمان با بتن‌ريزي به عنوان پوشش نهايي كف در ضخامتهاي متفاوت اجرا مي‌شود. قطر سنگدانه‌هاي گرانوليت از 1/0 تا حداكثر 10 ميليمتر متغير است.

گرانوليت با سيمان خاكستري شبيه بتن معمولي است ، اما با استفاده از پيگمنتهاي رنگي معرفي به رنگهاي دلخواه در مي‌آيد. حداكثر مقدار مجاز پيگمنتها در روكش نهايي 5% وزني سيمان مصرفي مي‌باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر