7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 44193
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2514

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کنسرت موسیقی عصار

دانلود تحقیق درمورد کنسرت موسیقی عصار

0 2.5k
دانلود تحقیق درمورد کنسرت موسیقی عصار

با دانلود تحقیق در مورد کنسرت موسیقی عصار در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کنسرت موسیقی عصار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کنسرت موسیقی عصار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کنسرت موسیقی عصار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

Event: اتفاق رخداد حادثه رویداد

Event: اتفاق یا رخدادی است که در مکان معین و درباره زمانی مشخص صورت  می گیرد.

 

معرفی Event خاص:

 

Artistic: Assar Consert

کنسرت علیرضا عصار که در مکان : کرج شاهین ویلا مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب اسلامی و در زمان: تابستان 1385 دربازه زمانی 7-5 عصر برگزار شد و تا سه روز ادامه داشت.


زندگی نامه علیرضا عصار:

علیرضا عصار در چهارم بهمن ماه سال 1348 در تهران بدنیا آمد و در رشته حقوق تحصیل کرده است.

وی فرزند اول یک خانواده چهار نفری است  ، در محله کوچه در دار خیابان ری پا به عرصه وجود نهاد.

با ورود یک پیانو به خانه عصار فعالیت وی در عرصه موسیقی آغاز شد و در حال حاضر حدود 9-8 سال است که خوانندگی را شروع کرده است.

بهترین علت گرایش عصار به موسیقی حضور همان پیانو در خانه وی بود. ساز اصلی وی پیانو است ، ولی گیتار را هم می نوازد.

عصار یادگیری پیانو را ابتدا نزد آقای کاوس سمندر آغاز کرد ، در سن یازده سالگی به استاد زنده یاد جواد معروفی معرفی شد ، سپس با آقای مصطفی پوتراب آشنا شد و نزد او هم نوازندگی را ادامه داد و همزمان کار آهنگسازی را پور تراب.

از عوامل دیگری که باعث شد ، عصار به موسیقی روی بیاورد ، علاقه بسیار زیاد او به شعر بود ، بویژه اشعار حضرت مولانا که علاقه زیادی به او دارد.

در صدای علیرضا عصار  استعداد پرداختن به موسیقی سنتی وجود ندارد ، به همین خاطر بود که او به موسیقی سنتی علاقه بسیار زیادی  دارد. از میان خوانندگان این عرصه بیش از همه از شنیدن صدای مرحوم بنان و استاد شجریان لذت می برد.

12 اسفند ماه سال 1376 در منزل خویش بود که آقای فواد حجازی از تنظیم کنندگان خوب آهنگ در کشور ، نزد وی آمد و پیشنهاد  خوانندگی را به عصار دادند. سپس همراه او به واحد موسیقی صدا و سیما رفت و اولین ترانه خود را که نامش «عیدانه» بود خواند. این ترانه در نوروز 1377 از صدا و سیما پخش شد و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

سپس واحد موسیقی ترانه دوم را به او سفارش داد که بر اساس شعر مولانا و تحت عنوان «امید داران» آن را اجرا کرد . سپس نکته دان عشق را با شعر حافظ خواند. در روز عید غدیر سال 1378 «ترانه قدسیان آسمان» را خواند.

شعر این ترانه نیز از مولانا بود.

اولین آلبوم عصار تحت عنوان «کوچ عاشقانه» به بازار عرضه شد که ترانه «قدسیان آسمان» در این کاست موجود است.

ترانه «قدسیان آسمان» به نام «ای کاروان ، ای کاروان» معروف است.

علت نامگذاری «کوچ عاشقانه» برای اولین کاست وی وجود ترانه ای به نام «کوچ» در این کاست بود که بعداً کلمه «عاشقانه» را هم به آن افزود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر