2,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 44169
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2351

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد صداي دالبي محيطي

دانلود تحقیق درمورد صداي دالبي محيطي

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد صداي دالبي محيطي

با دانلود تحقیق در مورد صداي دالبي محيطي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق صداي دالبي محيطي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق صداي دالبي محيطي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد صداي دالبي محيطي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

Dolby Surround آخرين ويرايش از گروه Dolby و از نسل Dolby Stereo است. براي آشنايي بيشتر با اين خانواده اندکي به عقب برميگرديم

در سال ۱۹۶۵ آقاي Ray Dolby در انگلستان به اين فناوري دست يافت و اولين محصول را بنام Dolby Noise Reduction  A-type  ارائه نمود که تنها با پردازش فضاهاي خالي از صدا مقدار نويز را محاسبه نموده و آنرا از صداي اصلي حذف مي کرد. با ارائه اين محصول شرکتهاي فيلم سازي به آن علاقمند گرديدند و اولين فيلم Dolby در سال ۱۹۷۱ با نام A Clockwork Orange به اکران درامد.  

در سال ۱۹۶۸ ويرايش B-type و پس از آن در ۱۹۷۵ فناوري Dolby Stereo ارائه گرديد که شامل همان سيستم کاهش نويز بعلاوه دو کانال اضافي صداي مرکزي (Center) و محيطي (Surround) بود که اين دو کانال صدا از همان دو کانال صداي اصلي چپ و راست محاسبه مي شد. براي محاسبه دو کانال صداي اضافي از جدول زير استفاده ميشود:   

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر