8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 43931
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1712

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شناخت مشكل ميز و صندلي غذا خوري

دانلود تحقیق درمورد شناخت مشكل ميز و صندلي غذا خوري

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد شناخت مشكل ميز و صندلي غذا خوري

با دانلود تحقیق در مورد شناخت مشكل ميز و صندلي غذا خوري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شناخت مشكل ميز و صندلي غذا خوري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شناخت مشكل ميز و صندلي غذا خوري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شناخت مشكل ميز و صندلي غذا خوري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:39 صفحه

قسمتی از فایل:

شناخت مشكل (فصل اول)

1-1تعريف كليد واژه: مكاني براي استراحت، خوردن غذاهاي fast food در مدت زمان كوتاه براي رفع گرسنگي

1-2آناليز مقدار نياز:

مي توان گفت از اين ميز و صندلي شكل هاي مختلف در تمام مكان هايي كه serve غذا در آن صورت مي گيرد لازم و ضروري است و در مكاني همچون fast food نيز ضروري و حتمي است پس مي توان نتيجه گرفت يكي از مهمترين ابزار در يك fast food داشتن مكاني براي نشستن و جايي براي گذاشتن غذاشت.

و ساختن آن بستگي به انبوهي fast foodها و نياز كارفرمايان براي تنوع دادن در طرح و نقشه ي آن است اين ميز و صندلي با توجه به فضاي fast food ممكن است كوچك يا بزرگ و در طرح هاي بسيار متنوعي ساخته شود.

1-3- جايگاه محصول در بين محصول هاي هم تراز: در رديف اين ميز و صندلي ها مي‌توان ميز و صندلي هاي رستوران ها- تالارها- هتل ها و كافي شاپ ها و تخت هايي كه در سفره خانه هاي سنتي براي serve غذا استفاده مي شود نام برد. نقطه تمايز ميز و صندلي هاي
 
fast food با ديگر ميز و صندلي ها اشغال كمتر فضا و گستردگي فرم و طرح آن مي توان نام برد ميز و صندلي هاي fast food از شكل و طرح خاصي پيروي نمي كند و طراح خلاقيت زيادي در طراحي آن مي تواند از خود به جا بگذارد. ميز و صندلي ديگر مكان ها اغلب مربع و مستطيل و يا دايره است با يكسري صندلي هاي معين كه دور آن چيده مي شود.

1-4-بررسي 5W

وات (what): در حال حاضر در تمام fast foodها صندلي هاي بلند و يك پيشخوان مربع يا مستطيلي درجلوي آن براي گذاشتن دستمال، سس، نمك و فلفل و غذا استفاده مي شود.

Why-علت وجودمشكل- از مشكلات اساسي آن ارتفاع زياد صندلي و تسلط نداشتن مشتري روي آن- كوچك بودن محل گذاشتن غذا- جنس آن كه اغلب فلزي بوده و چند بار پس از تميز كردن دچار زنگ زدگي و از دست دادن رنگ سابق مي شود.

Where: در تمام ساندويچي ها و fast foodها

When: زمان استفاده ي آن از ساعت 11 تا 14 و در شب ها بين ساعات 7 تا 11 اما به طور عمده مي توان گفت از اين ميز و صندلي در تمام ساعات باز بودن fast food به طور تقريبي استفاده مي شود البته لازم به ذكر است كه بيشترين استفاده از اين ميز و صندلي در شب و روزهاي تعطيل صورت مي گيرد.

Who: مهمترين استفاده گر آن ها مشتري ها و درجه دوم افرادي كه كار نظافت اين ميز و صندلي ها را به عهده دارند و در صورت خراب شدن و از بين رفتن ميز و صندلي‌ها تعميركاراني كه آن را درست مي كنند و همچنين توليد كننده ها و نصاب ها نيز با آن در ارتباطند

 

تفسير مشكل

1-5 وضعيت اوليه از لحاظ ارگونومي:

ارتفاع نامناسب اين صندلي ها باعث كمردرد و خستگي در حين استفاده از آن مي شود سكوهاي آن به دليل نداشتن فرم مناسب هميشه باعث به وجود آمدن عدم تعادل در هنگام serve غذا مي شود.

1-6- وضعيت اوليه از لحاظ فني

مشكلات فني اين پيشخوان ها نوع اتصال آن به ديوار مي باشد كه اگر پيچ ها و يا بست ها درست و محكم در جاي خود قرار نگيرد مثلاً وزن پيشخوان را تحمل نكند از مشكلات فني به حساب مي آيد.


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر