6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 43727
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1471

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آلودگي آب

دانلود تحقیق درمورد آلودگي آب

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد آلودگي آب

با دانلود تحقیق در مورد آلودگي آب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آلودگي آب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آلودگي آب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آلودگي آب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

سالمترین آب کدام است؛ آب شیر، آب بطری، آب مقطر، آب تصفیه شده ؟

 واقعیت ها را بیاموزید! زمانی که ما ازنامعلومی های آب شیرو آب بطری آگاه شویم، تصفیه آب خانگی بوضوح بهترین انتخاب می شود.هنگام درنظرگرفتن منافع محصولات تصفیه آب خانگی درآب شیر و بطری، ابتدا بخاطرداشته باشید که هیچ سیستمهای بدی وجود ندارند... هر تصفیه کننده آب بهترازآن است که هیچ تصفیه کننده آب وجود نداشته باشد. انتخابی که باید کرد آن است که صرفاً چه محصولی تولید سالم ترین آب را کرده و بهترین ارزش را نشان می دهد. تصفیه کننده آب با کیفیت خانگی می تواند آب قابل ملاحظه خالص تری از آب شیر یا بطری بدهد.بهترازبطری ! تعیین کردن بهترین سیستم یک موضوع ساده مقایسه عملکرد محصول با راههای دیگراست. عملکرد یک سیستم تصفیه آب بخصوص را بسهولت میتوان یا مرور ورقه داده های عملکردی آن تایید کرد که همه موادی که تایید شده آن سیستم برطرف میکند و میزان آنها را فهرست می کند.

بلوک کربن و فیلترهای کربن

این محصولات شایع ترین سبک کاردرسطح بالا و تحت سیستم های غوطه وری هستند. ( POU، نقطه مصرف). فیلترهای کربن دانه ای و سیستم های بلوک کربن اساساً با استفاده ازهمان فرایند برطرف کردن آلودگی، جذب سطحی عمل می کنند، که پیوند فیزیکی یا شیمیایی یک آلوده کننده به سطح رسانه فیلتراست. GAC، کربن فعال شده دانه ای، بوسیله EPA امریکا بعنوان بهترین تکنولوژی موجود برای برطرف کردن مواد شیمیایی آلی از قبیل گیاه کش ها، حشره کش ها و مواد شیمیایی صنعتی برسمیت شناخته شده است. فیلترهای بلوک چند رسانه ای، ازمنافع کربن فعال شده با چندین مزیت اضافه شده استفاده میکنند. یک رسانه مخلوط شده بیرون کشیده یا فشرده
 می شود بطوریکه کربن و دیگر رسانه ها دریک حالت جامد هستند و همچنین
 می توانند رسوب ودیگرموجودات زنده نوع کیسه ای را به بیرون فیلترکنند...ازقبیلکریپتوزوپوریدیوم و جیاردیا. این پیکره بندی همچنین پیشگیری میکند که آب بدور محیط فیلتر کانال بزند. برای اینکه بهترین عملکرد بدست آید ضروری است که یک فرایند چند مرحله ای برای برطرف کردن محدوده گسترده ای از آلوده کننده ها استفاده شود. =یادگیری اهمیت آب، خطرات آلودگی آب، ومنافع تصفیه آب خانگی، میتوانند تلاش بسیار پرباری باشد، هم ازنظر فیزیکی ، و هم ازنظرمالی. محتویات این وب سایت اطلاعات واقعی و مفید درباره نیاز ومنافع آب سالم میدهد، که یکی ازاساسی ترین ونادیده گرفته شده ترین بخشهای زندگیمان است. اطلاعات تهیه شده نتیجه 15 سال مطالعه تخصصی در صنعت کیفیت آب است، و یک عقیده شدید به توانایی بدن مان در رسیدن و حفظ سلامتی بسیارفراتراز انتظارات قراردادی.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر