7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 43651
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1572
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پهناي باند

دانلود تحقیق درمورد پهناي باند

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد پهناي باند

با دانلود تحقیق در مورد پهناي باند در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پهناي باند را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پهناي باند ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پهناي باند

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

شكاف زماني مي تواند بيشتر يا كمتر شود اما ثبت شده باقي مي ماند كه بدين معناست كه ديگر مشتريكن نمي توانند از آن استفاده نمايند . برنامه ريزي الگوريتم 802.16 بر اثر استفاده بيش از حد و يا تعداد زياد مشتركين ثبات دارد بر عكس 802.11 همچنين كارايي پهناي باند آن بيشتر است . برنامه ريزي الگوريتم همچنين به ايستگاه اصي اجازه مي دهد تا كيفيت خدمات را به وسيله تعادل بخش شكاف هاي زماني تخصيص داده شده در بين كاربردهاي لازم ايستگاههاي مشتركين و كنترل كند .

 

لايه فيزيكي

استاندارد wimax  اصلي IEEE 802.16 نشان دهنده wimax از 10 تا 66 گيگاهرتز است 802.16 a كه در سال 2004 به روز شد تا 802.6-2004 كه 802.16d نيز معروف است . از گسترة 2 تا 11 گيگاهرتز مي باشد . 802.16d كه به wimax اصلاح شده معروف است در سال 5-2 تحت نام 802.16e به روز شد كه mobile wimax معروف مي باشد . كه از فركانس مركب عمودي قابل افزايش Of DM استفاده مي كند كه نقطه مقابل نسخه OFDM با 256 پيام آور ثانويه كه در 802.16d استفاده مي شود است . اين روش مزايايي بالقوه اي از لحاظ پوشش نصب شخصي مصرف نيرو استفاده مجدد از فكرانس و كارايي پهناي باند را به همراه دارد. 802.16e همچنين قابليت پشتيباني تحرك كامل را ميسر مي سازد . گواهي wimax  به فروشندگان اجازه مي دهد تا گواهي 802.16d محصولات خود را به عنوان wimax تاييد شده بفروشند ‏ بنابراين سطح تضميني براي اين محصولات با ديگر محصولات تايي شده مي باشد تا وقتي كه از يك ديدگاه مورد نظر قرار مي گيرند .

بيشترين علاقمندي برا ياستاندارد 802.16e,d خواهد بود زيرا طول موج هاي كوتاه متر كمتر تحت تاثير كاهش شدت سيگنال مي شوند و بنابراين يك نفوذ عالي و گستره بيشتري را مي دهد . امروزه شبكه هايي در سراسر جهان كه در عمليات بازرگاني هستند از تجهيزات wimax كه مطابق با استاندارد 802.16d مي باشد استفاده مي كنند.

 

مزايا نسبت به wi-fi

wimax پهناي باند گستره بيشتري را فارهم مي سازد و همچنين كد گذاري ان قويتر است .

ارتباط را بين شبكه و مقصد نهايي بدون نياز به يك خط مستقيم قابل رويت در منطقه مورد دلخواه ميسر مي سازد .

انتشار NCOS عملكرد بدون سيم قابل رويت به نسخه بازنگري شده 16d و 16e احتياج دارد زيرا كه طول موج هاي كوتاهتر احتياج دارد . اين روشي وابسته به سيگنال هاي چند خط مسير هستند كه نسبتا شبيه به 802.11n مي باشد .

 

موارد اختصاص طيف صدا

مشخصات 802.16 يك نواره پهن را در مسير طيف صداي RF به كار مي بندد . به هر حال مشخصات شبيه به مجوز استفاده نمي باشند . هيچ طيف صداي گواهي شده يكپارچه جهاني براي wimax موجود نمي باشد . در ايالات متحده بزرگترين بخش موجود تقريبا 2.5 گيگاهرتز است و از قبل تخصيص داده شده است كه در ابتدا براي شركت sprint nextel و clear wire بوده است . در جاهاي ديگر دنيا شبيه ترين پهناي باندها حدودا 5/3 گيگاهرتز 5/2 / 3/2 گيگاهرتز يا 5 گيگاهرتز با 5/2 / 3/2 گيگاهرتز كه احتمالا مهمترين انها در آسيا موجود است .

بعلاوه چندين شركت اعلام كردند كه قصد دارند استاندارد wimax را با طيف صداي 1/7 / 2.1 گيگاهرتز مورد استفاده قرار دهند كه اخيرا توسط FCC به مناقصه گذاشته شد تا خدمات بدون سيم پيشرفته AWS پيشرفت كند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر