8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 43411
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1501

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سبك سازي يكي از مهمترين راهكارهاي كاهش تلفات جاني و مالي در كشور زلزله خيز ايران

دانلود تحقیق درمورد سبك سازي يكي از مهمترين راهكارهاي كاهش تلفات جاني و مالي در كشور زلزله خيز ايران

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد سبك سازي يكي از مهمترين راهكارهاي كاهش تلفات جاني و مالي در كشور زلزله خيز ايران

با دانلود تحقیق در مورد سبك سازي يكي از مهمترين راهكارهاي كاهش تلفات جاني و مالي در كشور زلزله خيز ايران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سبك سازي يكي از مهمترين راهكارهاي كاهش تلفات جاني و مالي در كشور زلزله خيز ايران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سبك سازي يكي از مهمترين راهكارهاي كاهش تلفات جاني و مالي در كشور زلزله خيز ايران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سبك سازي يكي از مهمترين راهكارهاي كاهش تلفات جاني و مالي در كشور زلزله خيز ايران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

دبير اولين همايش بين المللي زلزله و سبك سازي ساختمان اظهار داشت: سبك سازي يكي از مهمترين راهكارهاي كاهش تلفات جاني و مالي در كشور زلزله خيز ايران است. به گزارش سرويس «علمي» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكتر محمد رضا عدل پرور با بيان اين مطلب گفت: تشخيص و شناسايي زمان، مكان و بزرگي زلزله تا به حال براي بشر امكان پذير نبوده و اين امر باعث شده است كه محققان، پژوهشگران و انديشمندان به فكر راهكارهاي اصولي براي كاهش صدمات جاني و مالي ناشي از وقوع زلزله باشند. وي افزود: جنبش سبك سازي از حدود 70 سال پيش در آمريكا و در 60 سال گذشته در اروپا، ژاپن و كشورهاي پيشرفته دنيا شروع شده است و نتايج به دست آمده از سبك سازي ساختمان و سازه ها در مقابل زلزله بسيار مورد توجه جهانيان و كشورهاي زلزله خيز قرار گرفته كه نتايج عيني و مثبتي را نيز به همراه داشته است. وي با اشاره به زلزله 2/7 ريشتري اخير كشور ژاپن و زخمي شدن حدود 64 نفر گفت: اگر زلزله اي با همين شدت در شهر تهران بيايد با تلفات ميليوني و تخريب بخشهاي عمده از شهر تهران همراه خواهد بود ولي كشور ژاپن با استفاده از فناوري جديد مقاوم سازي در سازه هاي خود با حداقل تلفات جاني و مالي روبرو شد. عدل پرور گفت: شايد سبك سازي بناها تا حدودي هزينه هاي ساخت را افزايش دهد ولي در مقايسه با كاهش تلفات جاني و مالي ناشي از زلزله، سبك سازي سرمايه ملي به حساب مي آيد و در نهايت از ديدگاه مهندسي ساخت و ساز اقتصادي تر مي شود.

وي افزود: بعد از زلزله مرگبار و فاجعه اميز رودبار و بم توجه مسوولان به راهكارهاي كاهش تلفات جاني و مالي ناشي از وقوع زلزله معطوف شد و بحث سبك سازي، با توجه به يافته ها و پژوهش جهاني مورد توجه متخصصان و كارشناسان و سازندگان ساختمان كشورمان قرار گرفت. وي در ادامه گفت: حركت به سمت سبك سازي علاوه بر موارد ياد شده نيازمند فرهنگ سازي استفاده از سازه هاي سبك و تغيير نگرش متخصصان و كارشناسان امر ساخت و ساز در كشور است.

عدل پرور افزود: به همين منظور مهمترين اهداف اولين همايش بين المللي زلزله و سبك سازي ساختمان كه اوايل مهرماه سال جاري برگزار مي شود، تبادل اطلاعات در مورد استفاده از فناوريهاي نوين، شناخت مصالح جديد و سبك در اجراي انواع سازه ها و ساختمانها، نحوه عملكرد ساختمانهاي سبك در برابر زلزله و معرفي مصالح بومي سبك و مقاوم در برابر زلزله و معرفي مصالح بومي سبك و مقاوم در برابر زلزله و همچنين آگاهي از آخرين اطلاعات به دست امده تحقيقات توسط مهندسان، نخبگان، پژوهشگران و انديشمندان كشور ايران و ديگر كشورهاي جهان است.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر