8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 42816
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1761

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد میکروسکوپی نیروی اتمی و اسپکتروسکوپی همبستگی فوتون

دانلود تحقیق درمورد میکروسکوپی نیروی اتمی و اسپکتروسکوپی همبستگی فوتون

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد میکروسکوپی نیروی اتمی و اسپکتروسکوپی همبستگی فوتون

با دانلود تحقیق در مورد میکروسکوپی نیروی اتمی و اسپکتروسکوپی همبستگی فوتون در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق میکروسکوپی نیروی اتمی و اسپکتروسکوپی همبستگی فوتون را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق میکروسکوپی نیروی اتمی و اسپکتروسکوپی همبستگی فوتون ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد میکروسکوپی نیروی اتمی و اسپکتروسکوپی همبستگی فوتون

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

دو روش برای سرعت بخشیدن به ترسیم لیپوزوم ها

چکیده

ارزیابی مستقیم ناهه گن تعداد ذرات که سیستم های انتقال داروی نانومتریک هستند ،از جمله : لیپوزوم ها ، به علت اندازه و داشتن حامل بودن ،مشکل است . تاثیر نسبت  و ترکیب لیپودیک برروی استحکام فیزیکی لیپوزوم ها در هنگام نگه داری ازطریق روش میکروسکوپی نیروی اتم (AFM  ) و اسکتروسکوپی همبستگی  فوتون (   ( PCS مورد بررسی قرار گرفت  . لیپوزوم ها ازترکیب لیپیدهای مختلف ساخته شده و با استفاده  از روشهای متفاوت و مجزای آماده سازی به دست می آیند . تصاویر     AFMپس از رسوب گیری نمونه  برروی سطح  میکابه دست می ایند و آبدانک ها ی کروی شکل می گیرند . در مدت هفت ماهی که آزمایش انجام شد، میانگین اندازه های لیپوزم های  مختلف با استفاده  از دو روش قابل مقایسه بودند . براساس آنالیز PCS ،تصاویرAFM  نشان داد که تقریبا سیستم های مختلف  آبدانه ای گرایش دارند که در هنگام ذخیره سازی ،توده ها شکل دهند . با افزایش  ارزش شاخص  پلی دیس پرسیتی می توان استحکام تضعیف شده را قوی کرد . حالات  متفاوتی که مشاهده  می شود ،بیشتر از روشهای آماده سازی لیپوزوم ، به ترکیبات لیپیدی نسبت داده شده اند در نتیجه  روش AFM به علت نسبی بودن برای کنترل تکنولوژی میزان پراکندگی و ترسیم فاکتورهای آماده سازی  مفید است .

مقدمه :

لیپوزوم ها ابدانک کلوئیدی  هستند که از طریق هیدارتاسیون قشرهای نازک  حشک شکل می گیرند . فسفولیپیدها به طور معمول برای آماده کردن این سیستم  ها استفاده می شوند  . به طوریکه خود به خود  د رمحلول آبی انباشته شده  و یک یا چندین  لیپید دو لایه ای را می سازند  که این  دو لایه ایی  ،  هسته آبی را در برمی گیرد . اکثر اوقات لیپوزوم ها به عنوان  یک فرمول  استفاده می شود . بادر نظر گرفتن  شیمیایی بودن نسبی آنها  از لیپیدهای  بیودگردبل و بیوکوم پتیبل  می توان بسیاری از داروها به صورت کپسول در آورده  که به همین روش محصولات  دیگری از جمله :داروهای نیرو بخش روانی ،داروهای ضد قارچی  و ضد سرطانی تولید شده اند . (گولاتی -1988  . لیان وهو -2001 ) از اساسی ترین محدودیتهای فرمول  لیپوزوم ها ناپایداری آنهاست . علت ناپایداری شیمیایی آنها به دلیل  فرایند ترکیب  اکسیژن با اسیدهای چربی اشباع نشده و استربوندهایی است که از طریق  آب تجزیه  شده اند  . در حالی که ناپایداری فیزیکی این لیپوزوم ها به خاطر نشست  دارو و انبوهش ویا پراکندگی آبدانک هاست  که ذرات بزرگ  رامی سازند این ناپایداری ها بروی حالات  بافت زنده ی  لیپوزوم ها تاثیر می گذارد  . از این رو نیاز است  که قبل از به کار بردن فرمول لیپوزومال برای درمان  های دارویی، تحقیقات بسیاری انجام می گیرد  . مواردی چون کوچکی ، تک پاشیدگی و آبدانکهای  مقاوم برای آماده سازی  بهینه نیاز هستند چرا که  غلظت پلاسمهای دارویی  لیپوزوم های  بزرگ ممکن است  به سرعت  از طریق سیستم reticulondo the   lial  (Res) کاهش یابد و در نتیجه  این لیپوزوم هاتخلیه شوند مشاهدات  ویژگیهای هندسی اندازه و خصوصیات  لیپوزوم هادر محیط  آبی در کاربرد  پتانسیل سیستم ها به عنوان دارو ،از جمله نکاتی هستند  که باید به آنها توجه داشت . از این رو راههاو روش های بسیاری  از جمله میکروسکوپی  وانواع مختلف  اسپکتروپی ها ،به عنوان بهترین  ابزار برای  توصیف لیپوزوم ها  به کار گرفته شده اند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر