7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 42546
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1528

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد رياضي

دانلود تحقیق درمورد رياضي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد رياضي

با دانلود تحقیق در مورد رياضي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رياضي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رياضي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رياضي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

سالهاي متمادي است كه محققان آموزش و پرورش و روان شناسان اجتماعي مطالعات فراواني در مورد عوامل موثر بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان انجام داده اند .

يكي از اين عوامل تاثير گذار ويژگيهاي معلم است. جو  و فضايي كه معلمان در كلاس درس ايجاد مي كنند زمينه مناسبي براي شكست يا موفقيت دانش آموز ايجاد مي كند.

اين تاثير مخصوصا درمدارس ابتدايي قابل توجه است . در نظام آموزش و پرورش هر جامعه اي ، مدارس ابتدايي از جايگاه والايي برخوردار است . زيرا اين دوره نه تنها پايه و مبنايي مهم براي دوره هاي بعدي محسوب مي شود بلكه بخش عمده اي از تربيت و يادگيري هاي كودكان كه بزرگترين سرمايه و ثروت بالقوه جوامع را تشكيل مي دهند در مداس ابتدايي تحقق مي يابد از كشورهاي در حال توسعه گرفته تا پيشرفته ترين جوامع به گونه اي به  اين مهم توجه خاصي مبذول داشته اند .

در واقع اگر انتظار اين است كه آموزش و پرورش انسانهاي فردا را تربيت كند به جاست كه به نسل امروزي كه در مدارس ابتدايي به تحصيل اشتغال دارند ، توجه لازم به عمل آيد و عناصر و عواملي را كه در آموزش و يادگيري دانش آموزان مهم هستند مورد غفلت قرار نگيرند. در اين راستا بيشترين مسئوليت در بهبود و تحقق اهداف آموزش و پرورش و پيشرفت تحصيل دانش آموزان بر دوش معلمان و مربيان گذاشته شده است آنچه در اين دوره و فرصت ذكر آن ضروري به نظر مي رسد اهميت و وظيفه آموزش و پرورش كشور در

 ترويج و تحكيم بناي علم رياضي است . مسلم است كه اگر نسل جوان از دورة كودكي و نوجواني و در مرحله دبستاني ذوق و شوق رياضي پيدا نكند رياضي دانان كشور زمينه مناسبي براي گسترش و پيشبرد اين علم پيدا نخواهد كرد و به همين دليل در همة اهدافي كه براي آينده رياضي در كشور در نظر گرفته مي شود . نقش دور و نزديك آموزش و پرورش نيز در نيل به ان اهداف بايد ارزيابي شود و مورد توجه قرار گيرد.

رياضيات هم مانند هر علم ديگري براي ياد دادن آن روشهاي خاصي وجود دارد . بعضي معتقدند براي تدريس آن نيازي به شيوه هاي گوناگون نيست، و داشتن يك علم كافي است كه اين گروه در اشتباهند پيشرفت روز افزون علوم و فنون و عصر كامپيوتر ما را بر آن مي دارد تا باديدي بازتر و به موازات جهان به رياضي ومسائل آن بنگريم عصري كه به جاي حفظ كردن چند قانون رياضي بايد عملاً در زندگي به كار بريم و به هنگام حل مسائل رياضي خود را درگير مسئله كرده و به آن فكر كنيم و سپس اقدام به حل آن نمائيم. بسياري از دانشمندان معتقدند كه هدف كلي هر آموزشي عبارت است از پرورش استعدادهاي فرد براي حل مسائل .

 

 

 

 

 

رياضي چيست؟

شايد درك مفهوم رياضي يكي از مسائل بسيار مشكل و پيچيده باشد . رياضي چيست؟

در اين دنياي شگفت انگيز علائم و فرمولها و نمادها چه مي گذرد؟ در جستجوي پاسخ به اين سوال تصورات مختلفي به وجود آمده است دسته اي آن را زير بناي همة علوم و فنون مي دانند. در حالي كه گروهي آن را در حد يك علم غير مفيد كاهش مي دهند. دراين كشاكش برداشتهاي متنوعي از آن بيان مي شود .بعضي آن را علم اعداد             مي شمارند بعضي آن  را قسمتي از فلسفه مي دانند از ديدگاه طالبان مسائل نظري رياضي فن و هنر است و بالاخره مهندسين و فيزيكدانان و دانمشمندان علوم عملي آن را مجموعه اي از روشها و تكنيك هاي خاص مي دانند.

قبل از هر چيز بي مناسبت نيست كه به اين نكته اذعان داشت كه دانش رياضي با پيشرفت سريع دانش اهميت ويژه اي پيدا كرده است و اعتبار و ارزشهاي آن روز به روز فزونتر مي گردد.

اما برداشت مبنديان و محصلين از تعابير متنوع فوق الذكر ممكن است موجب ابهامات عديده اي شود كه چه بسا موجبات دلزدگي از رياضي را فراهم آورده و در نتيجه رشد و توسعه آن را كاهش مي دهد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر