7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41837
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1699
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با مشاوره خانواده

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با مشاوره خانواده

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد آشنايي با مشاوره خانواده

با دانلود تحقیق در مورد آشنايي با مشاوره خانواده در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنايي با مشاوره خانواده را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنايي با مشاوره خانواده ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنايي با مشاوره خانواده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

خانواده

 خانواده، نظامي است كه تمامي اجزاي آن بر يكديگر تأثير متقابل دارند. ارتباط و تعامل اعضاي خانواده و تأثير متقابل آنان بر رشد و سلامت يكديگر، موضوع عمده مشاوره خانواده است. سلامت رواني و رابطه مطلوب والدين، تأثيري مثبت بر شكل‌گيري شخصيت و احساس امنيت و آرامش فرزندان دارد. از سويي، سلامت و پيشرفت فرزندان تأثير مثبتي بر احساس رضايت والدين خواهد داشت. از سوي ديگر، اختلاف‌نظر فرزندان با والدين در مورد مسائل اعتقادي، اجتماعي، از جمله روابط با جنس مخالف، نوع پوشش، نحوه تفريحات و غيره . زمينه بروز مشكلات در بين آنان مي‌باشد. لذا بررسي نحوه ارتباط و تعامل اعضاي خانواده و تأثير متقابل آنان بر رشد و سلامت به يكديگر از عمده‌ترين موضوعاتي است كه در مشاوره خانواده به آن پرداخت مي‌شود.

مشاوره خانواده به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه مسائلی می‌پردازد که به نحوی با خانواده و مسائل آن مرتبط است. نمونه‌ای از این مسائل عبارتند از ازدواج و تشکیل خانواده (تربیت فرزندان) شیوه‌های ارتباطی مؤثر بین همسران بررسی اختلافات خانوادگی و ارائه راه کارهای مناسب برای درمان مشکلات نوجوانی و مشاوره و شناسایی مشکلات روحی و ... .اهمیت و لزوم مشاوره خانواده

با توجه به شیوه‌های زندگی نوین و پیچیده‌تر شدن شرایط زندگی افراد با استرسها و فشارهای حاصل از این زندگی مواجه هستند. مشاوره خانواده فرآیندی است که راه کارهای مناسب برای سازگاری افراد با این شرایط و مدیریت استرس فراهم می‌سازد. علاوه بر این چنین شرایط پیچیده زندگی نیاز افراد به دریافت اطلاعات مناسب در زمینه‌های مختلف را موجب می‌شود. از اینرو مشاوره خانواده چنین وظیفه‌ای را بر عهده می‌گیرد، به ارائه راهنمایی ، اطلاع رسانی و حل مسائل خانوادگی مبادرت می‌ورزد.

موضوعات قابل طرح در مشاوره خانواده

هر چند می‌توان گفت که بطور کلی تمام زمینه‌هایی که با خانواده و مسائل آن مرتبط هستند به عنوان موضوع قابل طرح در مشاوره خانواده مطرح هستند، اما به مواردی از موضوعات رایج در این فرآیند اشاره می‌شود:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر