7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41784
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1640
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ايمني در برق

دانلود تحقیق درمورد ايمني در برق

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد ايمني در برق

با دانلود تحقیق در مورد ايمني در برق در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ايمني در برق را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ايمني در برق ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ايمني در برق

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

انسان در زندگي روزمره خود به ويژه در محيط كار همواره با خطرات مختلفي روبروست اما همين انسان مي تواند با رعايت نكات ايمني از تبديل اين خطرات به واقعه اي غير منتظره يا حادثه اي تلخ جلوگيري نمايد. ايمني داراي ابعاد مختلفي است كه انسان با توجه به مقتضيات زماني و مكاني كم و بيش با آنها روبرو مي شود يكي از ابزارهاي مهم رقابت كشورها در دنياي امروز توليد است و عواملي چون كار، سرمايه وعامل طبيعي مهم ترين نقش را در آن ايفا مي كنند در دنياي امروز سرمايه يك سازمان يا شركت شامل نيروي انساني ،مواد،ماشين، روش ها ، نقدينگي يا پول و كالاي توليدي است كه در كتاب هاي مديريتي با عنوان 6 ام(ms 6) نام برده مي شود يكي از مهم ترين سرمايه هاي باارزش هر سازمان نيروي انساني آن است نيرويي كه مي تواند با بكارگيري توان و تفكر خود چرخهاي صنايع را به گردش در آورد وبا خلاقيت و نوآوري خويش باعث پويايي و سودآوري سازمان شود پس وظيفه مديريت جهت پيشبرد اهداف سازمان حفظ اين نيروي باارزش و ايجاد فضايي سالم به منظور توليد بيش تر و بهتر و با بهره وري بالا مي باشد و در اين رهگذر آموزش كاركنان به منظور رعايت نكات ايمني الزامي است .

آنچه در اين كتاب موردبحث قرار گرفته ايمني الكتريسيته يا ايمني در برق است خطرات ناشي از برق بسيار با ديگر عوامل حادثه ساز مانند مواد سوختني همچون بنزين ،نفت ،گاز ،مواد شيميايي و غيره تفاوت دارد زيرا با استنشاق مي توان به وجود اين گونه مواد پي برد و احساس خطر كرد ولي وجود الكتريسيته را تنها از طريق آزمايش مي شود تشخيص داد به همين جهت دراين جا تلاش مي شود درباره عوامل مختلف بروز حادثه ناشي از الكتريسيته به ويژه در سيستم توزيع برق بحث شود.

تعريف ايمني

در فرهنگ لغت فارسي دكتر محمد معين براي لغات ايمن و ايمني تعاريف زير آمده است:

ايمن : در امن، در امان،محفوظ،مصون،سالم،در سلامت،رستگار

ايمني:ايمن بودن، مصونيت

بنابراين با توجه به معاني بالا و تجربيات حاصل در اين زمينه مي توان تعاريف مختلفي را براي ايمني بيان كرد:

ايمني يعني رهايي از خطر ،در امان بودن ازخطر، به حداقل رساندن تماس انسان با خطر و پيش گيري جدي از صدمات فيزيكي و جراحت انسان ، رهايي از شرايط مخاطره انگيز و جلوگيري از عريان شدن نيرويي تخريبي نهفته در آن يا محو كامل اين نيروي تخريبي .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر