9,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41691
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1573

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اسباب بازي

دانلود تحقیق درمورد اسباب بازي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد اسباب بازي

با دانلود تحقیق در مورد اسباب بازي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اسباب بازي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اسباب بازي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اسباب بازي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:46 صفحه

قسمتی از فایل:

حضرت علي (ع)  مي فرمايند : بهترين تفريح كار است.

كار آفريني: كار آفريني از دو كلمه كار و آفريني يا آفريدن تشكيل شده كه كار معني و مفهوم مشخص و معيني دارد. و آن وظيفه ايست كه به عهده كسي قرار داده مي شود وآن شخص بعد از انجام آن خود گرفته امورات زندگيش را مي گذراند.

كار از نياز انسان سرچشمه مي گيردانسان بعد از احساس نياز به چيزي كه مورد نياز داشت با فكر و تعقل دست به كارهايي زد كه نيازش را بر طرف كند مثلاً به كشت سبزي و غلات پرداخت از حيواني چون گوسفند و گاو نگهداري كرد تا مايحتاج خود و خانواده اش را تامين كند.

به طور خلاصه بعد از زياد شدن جمعيت جهان كار رفته رفته به صورت تخصصي در آمد.

و آفرينش يا آفريدن كه مفهومش خلق كردن يا پديد آوردن است.

پس مفهوم كار آفريني يعني خلق كردن كار كه چند يا چندين نفر به آن  بپردازند حال اين كار آفريني مي تواند نوعي كار جديد و نو باشد كه تاكنون به فكر كسي نرسيده هم مثل و مانندش در منطقه اي ياكشور ي يا در كل جهان وجود نداشته باشد كه اين نوع كار آفريني بهترين نوع كار آفريني است.

نوع ديگر كار آفريني ، كار آفريني است كه مثل و مانند آن در جامعه هست.

منتها به تشخيص فرد كار آفرين كه بازار امروز نياز به چنين كالايي دارد دست به توليد قطعاتي مي زند كه اين را هم كار آفريني ناميده اندكه هر دو نوع كار آفريني از جهت جلوگيري نياز هاي فرد يا شخص يا اعضاي اين دهكده جهاني اقدام مي كند و اين نياز امروز دهكده جهاني كه در هر لحظه رو ه ترقي و پيشرفت است با جامعه امروزي ما هر كس دست به چنين كاري بزند و خود را وقف اين سري مسائل كند هم خير دنيا و هم خير آخرت نسيبش خواهد شد.

چون از به هدر رفتن اين همه نيروي انساني جوان و تحصيل كرده

 جلو گيري خواهد كرد .

اكنون كار آفريني در جامعه ما و در كشور ما جايگاه مناسبي پيدا كرده اميد است مسئولين محترم با پيگيري اين گونه مسائل گامي بلند ديگري به سوي موفقيت روز افزون اين قوم متمدن ايراني بردارند.

انشاء الله

 

 

 

معرفي محصول:

معني كلمه اسباب بازي و اسباب بازي از دو كلمه معروف و مشخص اسباب و كلمه بازي تشكيل شده است. كه اسباب از كلمه سبب و نشات ريشه مي گيرد. و كلمه بازي هم به انواع سرگرمي كه فرد را مشغول به امري يا كاري مي كند كه در حين انجام آن باعث يادگيري بعضي مهارتهاي فردي و اجتماعي مي شود . كه مي توان با انجام دادن بازيهاي مفيد اين مهارتها را ارتقاء بخشيد.

پس مي توان اسباب بازي را چيزي كه سبب بازي افرار مخصوصاَ بچه ها مي شود ناميد.

اسباب بازي شيئي است كه اغلب مخصوصاَ كودكان و نوجوانان كه در حال رشد  فكري و جسمي هستندساخته شده كه با رنگ و طراحي جذابيت آن را بيشتر مي كند.

نمي توان اين نتيجه را گرفت كه چون اسباب بازي در دسترس و مورد استفاده افراد كم سن و سال و مخصوصاًبچه ها بي اهميت ، كم اهميت ناميد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر