7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41300
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1791
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد برنامه و بودجه بازاريابي

دانلود تحقیق درمورد برنامه و بودجه بازاريابي

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد برنامه و بودجه بازاريابي

با دانلود تحقیق در مورد برنامه و بودجه بازاريابي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق برنامه و بودجه بازاريابي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق برنامه و بودجه بازاريابي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد برنامه و بودجه بازاريابي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده

امروزه در بازارهاي گوناگون کسب و کار، تمرکز زيادي بر بهبود کارايي و اثربخشي تلاشهاي بازاريابي وجوددارد. شرکتها در جستجوي روشهايي نوين براي انجام بهينه اين وظايف خطير در راستاي کاهش هزينه ها و افزودن ارزش به محصولات و خدمات خويش هستند. حتي در بازارهايي که با فشارها و مسائل درآمد و هزينه در مراحل گوناگون چرخه عمر محصول نهايي مواجه نيستند، تحولات سريع مسائل تکنولوژيک، مسائل و اقدامات تجاري شرايط اقتصادي، جستجوي روشهاي جديدي را براي بيان مشکلات قديمي مي طلبند. ضمن آنکه با توجه به تحولات مذکور، امروزه ديگر رويکرد بازاريابي سنتي پاسخگوي شرايط متغير کنوني در حوزه هاي تجاري گوناگون نيست و شناسايي رويکردهاي جديدي براي مواجهه با اين تحولات لازم و ضروري است.

بسياري از سازمانها و شرکتها با محدوديتهاي بودجه اي بسياري در عرصه تجارت مواجهند و بايد قابليت آن را بيابند تا با حداقل منابع و سرمايه گذاري، حداکثر سود لازم را جهت بقا و ثبات خويش در بلندمدت کسب كنند.

بازاريابي پارتيزاني، مفهومي است که اول بار توسط جي کنراد لوينسون در کتابي با عنوان "بازاريابي پارتيزاني" در سال 1982 تشريح شد؛ روشي نامنظم و غيرمعمول در انجام فعاليتهاي ترفيعي بر مبناي يک بودجه بسيار کم. در واقع بازاريابي پارتيزاني نوعي بازاريابي نامنظم جهت کسب حداکثر نتايج با بکارگيري حداقل منابع است و درگير ابتکارات، نوآوري، شکستن قوانين و جستجوي راهکارهاي بديل براي روشهاي بازاريابي سنتي است.

در اين مقاله سعي مي شود تا مفاهيم، اصول، تکنيک ها و مراحل بازاريابي پارتيزاني مطرح شود و تحليل قياسي ميان بازاريابي سنتي و پارتيزاني صورت گيرد.

اميد است مرور اجمالي اين مقاله بتواند سازمانها و شرکتها را در برگزيدن رويکردهاي بازاريابي بهينه ياري کند و گامي در جهت افزايش سودآوري سازمانها با توجه به تحولات پرشتاب در عرصه هاي تجاري امروز باشد.

 

 

بازاريابي موفق

اين اتفاقي است كه روزانه مي افتد: دو كسب و كار با بودجه بازاريابي مشابه شروع به فعاليت مي كنند. يكي در كار خود موفق مي شود ولي ديگري موفقيت چنداني كسب نمي كند.

حال بايد پرسيد كه چرا اين موضوع اتفاق مي افتد؟ چرا بـــــرخي شركتها در تلاشهاي بـــــازاريابي خود موفق عمل مي‌كنند ولي تعـداد ديگري مــــــوفق نمي شوند؟ آنهايي كه موفق مي شونــــد مي دانند كه چگونه از ابزارها و منابع موجود به نحو احسن استفاده كنند. رعايت مؤلفه هاي ذيل مي تواند به مديران براي كسب موفقيت در بازاريابي كمك كند:

1 رهبري: براي موفق شدن، برنامه هاي بازاريابي كه كاركنان يا سازمان مشخص كرده مي بايد درراستاي چشم‌انداز آينده شركت باشد. اين وظيفه مسئولان سازمان است كه به طور مشخص اهداف را مشخص سازند. واقعا اين اهداف روشن نباشد نمي توان از كاركنان انتظار داشت كه انتظارات مسئولان را تامين كنند.

2 گوش دادن: مشتريان آنچــــه را كه مي خواهند و حاضرند بابت آن پول پرداخت كنند، به شما مي گويند. آنها حتي اين نكته را هم يادآوري مي كنند كه چه رويكرد بازاريابي را ترجيح مي دهند. فقط راهش اين است كه از آنها سوال كنيد و به دقت به پاسخ آنها گوش فرادهيد. باور داشته باشيد كه بهترين برنامه هاي بازاريابي آن برنامه‌هايي هستند كه برپايه توصيه هاي مشتريان و ترجيحات آنها شكل گرفته باشد.

3 تيم كاري: قطعا بازاريابي موثر با شما و دست اندركاران تيم بازاريابي شما شروع و پايان نمي يابد. همه در موفقيت بازاريابي دخيل هستند. راه درست اين است كه به ايده هاي آنها گوش دهيد، برنامه هاي بازاريابي خود را دراختيار آنها قرار دهيد و اعضاي تيم را درمورد پيشرفت كار در جريان قرار دهيد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر