7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41187
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1588
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ‌استان اصفهان

دانلود تحقیق درمورد ‌استان اصفهان

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد ‌استان اصفهان

با دانلود تحقیق در مورد استان اصفهان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق استان اصفهان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق استان اصفهان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد استان اصفهان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

 

مقدمه

نوروز 86 فرا مي رسد نوروزي كه با نخستين روز از ماه ربيع الاول همزمان شده و بر طراوت و جلوه‌هاي بهار مي افزايد. همچنين پيام آور شادي ها و نوزيستي ها و ميلاد خجسته پيامبر بزرگ اسلام مي‌باشد. پيامبري كه پيام آور دين يگانگي و يكتاپرستي است.

نوروز پيام آور گردش در طبيعت و بهره بردن از زيبايي هاي بهار و دوباره جان گرفتن طراوت زمين است. از اين رو همه ايرانيان در روزهاي آغاز سال نو تصميم مي گيرند به سفر بروند.

ستاد نوروزي استان اصفهان اولين جلسه را در بهمن ماه با تشكيل چند كميته طي يك چارت برگزار نمود. پس از تشكيل كميته ها وظايف هر يک از آنها مشخص و موظف به انجام وظايف محوله گرديدند. بخش كميته گردشگري به منظور ارائه خدمات بهتر از قبيل سرويس دهي، اسكان و ارائه خدمات اطلاع‌رساني، رفاهي و خدماتي به نحو مطلوب به ميهمانان نوروزي به فعاليت پرداختند.

ستاد نوروزي مسافران نوروزي اصفهان توسط شهرداري در چهار منطقه شامل پارك هاي استقلال، فدك، قلمستان و باغ غدير براي اسكان و برپايي چادرهاي مسافرتي پبش‌بيني شد و در اولين روزهاي سال مكان هاي يادشده لبريز از مسافر شد.

علاوه بر امكاناتي كه براي اسكان مسافران در اصفهان در نظر گرفته شده بود 20 درصد از گنجايش مراكز اقامتي و پذيرايي در اختيار رفاه مسافرين نوروزي قرار گرفت و تعداد 6000 كلاس در مدارس براي اسكان مسافرين فرهنگي و غيرفرهنگي در نظر گرفته شد.

همچنين با عنايت به نامه هاي ارسالي از سازمان هاي ساير استان ها، ارگان ها و مذاكرات تلفني سازمان متبوع نسبت به اسكان ميهمانان ويژه به اين استان يكي از برنامه هاي ستاد پيش بيني و برنامه ريزي و هماهنگي اسكان ميهمانان در مراكز اقامتي و پذيرايي بود كه اين ستاد جهت جلب رضايت مسوولين نسبت به اسكان آنها اقدام نمود. لازم به ذكر مي باشد، معاونت محترم گردشگري کشور به منظور بررسي از وضعيت و عملکرد ستاد از تاسيسات گردشگري بازديد به عمل آورده و در نماز جمعه اصفهان بياناتي را در خصوص اجراي سياست هاي تشويقي، تقويت روابط انساني و نگرش فرهنگي سفر و گردشگري ايراد نمودند.

به اميد آنكه توانسته باشيم با تلاش و فعاليت هاي ستاد تسهيلات سفر بر انجام رسالت هاي سازماني بر آسودگي و شيريني سفرهاي هموطنان افزوده باشيم.

 

 

برنامه ريزي و عملكرد معاونت گردشگري

با توجه به فرارسيدن ايام نوروز و شروع سفرهاي نوروزي، معاونت گردشگري جهت ايجاد بستر مناسب و ضرورت ايجاد هماهنگي، برنامه ريزي طرح، نظارت جامع و كنترل بر كميت و كيفيت خدمات گردشگري در راستاي تسهيل و رفاه مسافران نوروزي با تشكيل ستاد رفاه مسافرين نوروزي نسبت به فعاليت هاي مشروح ذيل اقدام نمود:

-شركت در جلسات استانداري با حضور ادارات و سازمان هاي ذيربط جهت برنامه ريزي ستاد رفاه مسافران نوروزي و اجراي آن طبق مصوبات جلسه.

-تشكيل جلسات مكرر در سازمان با ساير معاونت هاي سازمان و برنامه ريزي جهت اجراي مصوبات.

-انتخاب سازمان به عنوان دبير ستاد رفاه مسافران نوروزي توسط استانداري.

-تهيه و برنامه ريزي برنامه زمانبندي ستاد نظارت بر سفرهاي نوروزي استان از مورخ 27/12/85 لغايت13/1/86

-ايجاد مراكز اطلاع رساني در فرودگاه، راه آهن و خانه جهانگردي جهت ارائه خدمات به مسافرين نوروزي

-ايجاد گروه هاي بازرسي و نظارت بر هتل ها، مهمانپذيرها، واحدهاي پذيرايي بين راهي

-برگزاري تورهاي گردشگري ارزان قيمت به شهرستان ها

-پيگيري و رسيدگي به شكايت نوروزي نسبت به سرويس دهي و شكايت از هتل ها، دفاتر خدمات مسافرتي

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر