7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41112
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1511

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پناهندگان

دانلود تحقیق درمورد پناهندگان

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد پناهندگان

با دانلود تحقیق در مورد پناهندگان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پناهندگان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پناهندگان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پناهندگان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

گزارشی از وضعیت پناهندگان کرد ایرانی در ترکیه‌
تاریخ : سه شنبه، 26 دی، 1385
موضوع : خبر

 این گزارش وضعیت گروهی از پناهندگان ایرانی را که از سال ۲۰۰۱ تا کنون در ترکیه گرفتار شده اند بررسی می کند. در گزارش های منتشر شده در مورد این گروه به سازمانهای صلاحیتدار و مرتبط توصیه‌ شده‌ است تا هرچه زودتر راه حلی پایدار و مناسب برای آنها بیابند، اما متاسفانه‌ تاکنون راه حلی ارائه نشده است ...

 

مقدمه‌
این گزارش وضعیت گروهی از پناهندگان ایرانی را که از سال ۲۰۰۱ تا کنون در ترکیه گرفتار شده اند بررسی می کند. تا کنون گزارشهای بسیاری درباره وضعیت این گروه توسط سازمانهای مختلف منطقه ای و بین المللی مدافع حقوق بشر منتشر شده است در گزارشات منتشر شده‌ به سازمانهای صلاحیتدار و مرتبط توصیه‌ شده‌ است تا هرچه زودتر راه حلی پایدار و مناسب برای آنها بیابند، اما متاسفانه‌ تاکنون راه حلی ارائه نشده است در حالی که این گروه متحمل شرایط بسیار سخت و طاقت فرسایی شده‌ است.
کوشش ما در این گزارش بیان حقایق درباره عدم برخورداری این گروه از شاخص های حقوق بشری و انتقاد از کمیساریای عالی پناهندگان به عنوان مرجع اصلی که باید این مشکل را حل کند و روشن ساختن تبعیضات موجود در قوانین پناهندگی ترکیه و رفتار غیرمرسوم دولت ترکیه علیه این گروه از پناهندگان است.
از همه کسانی که در تهیه و ترجمه این گزارش( بخصوص خانم مریم امینی و آقای سردار رحیمی ) ما را یاری دادند سپاسگذاریم.

خلاصه‌ای از گذشته این گروه
این گروه از پناهندگان کرد ایرانی که اکنون در ترکیه ساکن هستند، قبلا از اعضای احزاب سیاسی کرد و ایرانی بوده اند، تا سال
۲۰۰۱ در عراق سکونت داشتند و بخش زیادی از این گروه‌ توسط کمیساریای عالی پناهندگان به عنوان پناهنده سیاسی شناخته شده بودند، در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ به دلایل امنیتی مجبور به ترک عراق شدند. از سوی دیگر کمیساریای عالی در وضعیت بی ثبات و خطرناک منطقه از آنها حمایت نمی کرد و شمار زیادی از آنها از طرف عوامل جمهوری اسلامی ایران ترور، کشته، زخمی و یا توسط عوامل دولت ایران ربوده و به ایران باز گردانده شده اند که تا بحال هم از سرنوشت آنها خبری در دست نیست... هنگامی که این گروه به ترکیه وارد شدند این سازمان و دولت ترکیه از آنها حمایت نکردند و حتی آنها را با اقدامات تنبیهی مواجه‌ کردند.
کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان از این گروه به‌ عنوان حرکت کنندگان نامنظم یا جابجاشونده بی قاعده یاد کرد و براین مبنا از ثبت نام آنها به‌ عنوان پناهنده‌ خودداری نمود و از ارائه‌ کمک های مالی و پزشکی به‌ آنها سر باز زد و نسبت به‌ انتقال آنها به‌ کشورهای پناهنده‌ پذیر هیچ اقدامی به‌ عمل نیاورد. بعد از چند ماه به تعدادی از این پناهندگان برگه (
AM) دادند وUN از حکومت ترکیه خواسته بود این افراد بدلیل اینکه در خاک عراق ازامنیت کامل برخوردار بوده اند، باید به عراق بازگردانده شوند، پلیس ترکیه لیست این افراد را برای دیپورت آماده کرده بود و از آنها خواستند که فوری خود را به پلیس معرفی کنند که به مدت یک ماه این افراد در شهرهای ترکیه خود را مخفی نگه داشتند تا با همکاری احزاب و سازمانهای دفاع از حقوق بشر و فشار وارد کردن به کمیساریای عالی پناهندگان وحکومت ترکیه این تصمیم UN لغو شد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر