8,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40908
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1764

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اوقات فراغت

دانلود تحقیق درمورد اوقات فراغت

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد اوقات فراغت

با دانلود تحقیق در مورد اوقات فراغت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اوقات فراغت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اوقات فراغت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اوقات فراغت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:36 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

    با توجه به بررسي ساختار جمعيتي كشورمان در نگاه نخست يك ويژگي چشمگير آشكار مي شود. كشور ايران داراي ساختار جمعيتي جوان است، به طوري كه در دهه 40 بالغ بر 75% از جمعيت كشور زير 35 ساله بوده اند و تا سال 1355 جمعيت جوان كشور 2/30% كل جمعيت بوده است. تا سال 1375 از نظر ساختار سني مانند تمامي كشورهاي در حال توسعه جهان اين رقم به35% كل جمعيت رسيد.

   با توجه به اين مساله كه موضوع توسعه، مهمترين اولويت كشورهاي توسعه نيافته شناخته شده است و حتي كشورهاي پيشرفته نيز تداوم توسعه را در بخشهاي مختلف جامعه همواره به طور فعال در محتواي برنامه هاي خود دارند و همچنين ارتباط و تاثير جوانان در توسعه يك كشور با خصوصيات جمعيتي مانند ايران بيانگر اهميت توجه به جوانان و مسائل آنان است.

   معناي واقعي توسعه را بايد در ترقي افكار و شخصيت انسانها بخصوص جوانان يافت و از آنجا كه هر توسعه اي از انسان آغاز مي شود، بهترين ميراثي كه مي توان براي آينده گذاشت انديشه هاي غني، ظرفيتهاي ذهني بالا و فرهنگ قوي است كه در سايه آن نسلهاي آينده بتوانند افق هاي جديد زندگي خود را گسترش دهند.

يكي از مسايل جوانان سرگرمي است. بايد توجه داشت كه سرگرمي هاي هر نسل در دنياي متحول كنوني ويژه خود است. مطالعه سرگذشت اقوام وملل پيشين، نشان مي دهد كه، آنها نيز به اهميت سرگرمي و گذران اوقات فراغت كاملاً واقف بودند، به طوري كه آداب و رسوم و سنتهاي مذهبي، بازيها و سرگرمي ها، اعياد و جشنها، ميدانهاي ورزشي و نظاير اينها كه از اقوام ماقبل بجا مانده                                                                                                                                                             است، حكايت دارد كه آنها پس از انجام كارهاي روزمره يا پس از فراغت از كار و تلاش هفتگي و فصلي، اوقات بيكاري خود را به نحوي از انحا سپري مي كردندو حتي بسياري از آنها هنوز هم متداول است و طرفداران بيشماري دارد.

      در عصر حاضر چنان كه شاهد آن هستيم روز به روز اهميت گذراندن اوقات فراغت افزوده مي گردد و توجه بيشتري به آن مبذول مي شود، تا جايي كه با برنامه ريزي دقيق و حساب شده، با اختصاص دادن بودجه هاي كلان و تهيه اماكن وسيع، نظير ميدانهاي ورزشي، موزه،‌نمايشگاه، سينما،‌تئاتر، راديو، تلويزيون، كتابخانه، پارك و و همچنين اجراي برنامه هاي متنوع و پر هزينه از طريق وسايل ارتباط جمعي، همراه با عوامل اجرايي در جهت سپري كردن اوقات فراغت تدارك ديده مي شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر