7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40808
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1502

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ترجمه خطبه 91

دانلود تحقیق درمورد ترجمه خطبه 91

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد ترجمه خطبه 91

با دانلود تحقیق در مورد ترجمه خطبه 91 در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ترجمه خطبه 91 را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ترجمه خطبه 91 ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ترجمه خطبه 91

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

خداشناسي:

ستايش خدايي را سند است كه نبخشيدن بومال او نيفزايد و بخشش او را فقير نسازد زيرا هر بخشنده اي جز او اموالش كاهش يابد و جز او هركس از بخشش دست كشد مورد نكوهش قرار گيرد اوست بخشندة انواع نعمت ها و بهره هاي فزاينده و تقسيم كنندة روزي پديده‌ها مخلوقات همه جيره خوار سفرة اويند كه روزي همه را تضمين و اندازه‌اش را تعيين فرمود در مشتاقان خويش و خط استادان آنچه در نزد اوست روشن را نشان داد سخاوت او در آنجا كه از او بخواهند با آنجا كه از او در خطاست نكنند بيشتر نيست خدا اولي است كه آغاز ندارد تا پيش از او چيزي بوده باشد و اندكي است كه پايان ندارد تا چيزي پس از او وجود داشته باشد مردمك چشم ها را از مشاهده خود بازداشته است زمان بر او نمي گذرد تا دچار دگرگوني گردد در مكاني قرار ندارد تا پندارد جابجايي نسبت به او روا باشد اگر آنچه از درون معادن و كوهها بيرون مي آيد و با آنچه از لبان پر از خنده صدف هاي دريا خارج مي شود از نقره هاي خالص و طلاهاي ناب (2) دُرهان غلطان و مرجان هاي دست چين همه را ببخشند در سخاوت او كمتر اثري نخواهد گذشت و گستردگي نعمت هايش را پايان نخواهد داد. در پيش او آنقدر از نعمت ما وجود دارد كه هرچه انسان ها درخواست  كنند تمامي نپذيرد. چون او بخشنده اي است كه درخواست نيازمندان چشمة وجود او را نمي خشكاند و اصرار و درخواست هاي پياپي او را به بخل ورزيدن نمي كشاند.

صفات خدا در قرآن

اي پرسش كننده درست بنگر آنچه را كه قرآن از صفات خدا بيان مي دارد. به آن اعتماد كن و از نور هدايتش بهره گير و آنچه را كه شيطان تو را به دانستن آن وا مي دارد. و  كتاب خدا آن را بر تو واجب نكرده و در سنّت پيامبر (ص) و امامان هدايتگر (ع) نيامده. رها كن و علم آن را به خدا واگذار كه اين نهايت حقّ پروردگار بر تو است. بدان آنها كه در علم دين استوارند خدا آنها را از فرو رفتن در آنچه كه بر آنها پوشيده است و تفسير آن را نمي دانند و از فرو رفتن در اسرار نهان بي نياز ساخته است و آنان را از اين رو كه به عجز و ناتواني خود در برابر غيب و آنچه كه تفسير آن را نمي دانند اعتراف مي كنند ستايش فرمود و ترك ژرف نگري آنان در آنچه كه خدا بر آنان واجب ساخته را راسخ بودن در علم شناسانده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر