7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40620
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1532

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اطلاعات‌ قنات‌ و كاربردهاي‌ آن‌

دانلود تحقیق درمورد اطلاعات‌ قنات‌ و كاربردهاي‌ آن‌

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد اطلاعات‌ قنات‌ و كاربردهاي‌ آن‌

با دانلود تحقیق در مورد اطلاعات‌ قنات‌ و كاربردهاي‌ آن‌ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اطلاعات‌ قنات‌ و كاربردهاي‌ آن‌ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اطلاعات‌ قنات‌ و كاربردهاي‌ آن‌ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اطلاعات‌ قنات‌ و كاربردهاي‌ آن‌

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده

 

     طرح‌ بانك‌ اطلاعات‌ پروژه‌هاي‌ تحقيقاتي‌ و مدارك‌ علمي‌ آب‌ در سال‌ 1374 با هدف‌ آماده‌ سازي‌ 10000 مدرك‌ درموضوعات‌ آب‌، به‌ طور مشترك‌ بين‌ وزارت‌ نيرو و مركز اطلاعات‌ و مدارك‌ علمي‌ ايران‌ آغاز شد. اين‌ مجموعه‌ بااستفاده‌ از نرم‌ افزار CDS/ISIS و اصطلاحنامه‌هاي‌ معتبر جهاني‌ در موضوع‌ آب‌ تهيه‌ شده‌. در اين‌ مقاله‌ كه‌ با استفاده‌ ازبانك‌ مذكور نوشته‌ شده‌، با اشاره‌ به‌ آمار قنات‌هاي‌ كشور، وضع‌ آن‌ در سه‌ دهه‌ اخير بيان‌ شده‌ و نقاط‌ قوت‌ و ضعف‌مطالعات‌ انجام‌ شده‌ مشخص‌ گرديده‌. ضمناً علل‌ آلودگي‌ آب‌ قنات‌ها و چگونگي‌ تغذية‌ مصنوعي‌ از سيلاب‌ به‌ منظورحفاظت‌ از آبدهي‌ قنات‌ها را تشريح‌ گرديده‌ و اشاره‌ شده‌ كه‌ با كمك‌ فن‌ قنات‌سازي‌ علاوه‌ بر انتقال‌ آب‌ شيرين‌ از مناطق‌كوهستاني‌ به‌ دشت‌ها و حاشية‌ كويرها، با تكيه‌ بر علوم‌ و فن‌آوري‌ جديد مي‌توان‌ آب‌هاي‌ شور را از مجاورت‌ سفره‌هاي‌آب‌ شيرين‌ دور كرد. در پايان‌ پيشنهادهايي‌ نيز براي‌ تقويت‌ بانك‌ اطلاعاتي‌ فوق‌ الذكر ارائه‌ شده‌ است‌.

 

    طرح‌ بانك‌ اطلاعات‌ پروژه‌هاي‌ تحقيقاتي‌ و مدارك‌ علمي‌ آب‌(نظارت‌ اين‌ طرح‌ با خانم‌ ملوك‌ السادات‌ بهشتي‌ و مجري‌ آن‌ خانم‌مهرخ‌ ملكيان‌) از سال‌ 1374 به‌ موجب‌ قرارداد منعقد شده‌ بين‌ معاونت‌ امور آب‌ وزارت‌ نيرو و مركز اطلاعات‌ و مدارك‌ علمي‌ ايران‌در اين‌ مركز به‌ اجرا در آمده‌ است‌.هدف‌ از اجراي‌ اين‌ طرح‌، تهيه‌ و آماده‌سازي‌ 10000 مدرك‌ شامل‌ پايان‌نامه‌، گزارش‌ ط‌رح‌ تحقيق‌، مقالة‌ سمينار، مقاله‌ مجله‌، استاندارد آب‌، و پروانه‌ ثبت‌ اختراع‌ در موضوعات‌ زير مي‌ باشد:

آب‌شناسي‌، صنايع‌ آب‌ آشاميدني‌، مديريت‌ بهره‌برداري‌ از آب‌، حقوق‌ آب‌، آلودگي‌ آب‌، توزيع‌ آب‌، آب‌هاي‌ زيرزميني‌، آب‌هاي‌سطحي‌، نزولات‌ جوي‌، آلودگي‌ دريا، آبياري‌ و زهكشي‌، كنترل‌ سيلاب‌، كيفيت‌ آب‌، طبقه‌بندي‌هاي‌ كيفيت‌ آب‌، سدسازي‌ و صنايع‌ذيربط‌، ارتباط‌ آب‌ و خاك‌، آب‌ و جميت‌، زلزله‌، ژئوفيزيك‌، و ژئوتكنيك‌ و استانداردهاي‌ آب‌ فرمت‌ كتابشناختي‌ سال‌ 1995يو.اس‌.مارك‌ در طراحي‌ كاربرگه‌ هاي‌ اين‌ طرح‌ ازUS MARC BIBLIOGRAPHIC FORMAT 1995در برنامه‌ريزي‌ رايانه‌اي‌ آن‌ از نرم‌ افزارCDS/ISIS، و در كنترل‌ توصيفگرها و كليدواژه‌ها از اصطلاحنامه‌هاي‌ زير استفاده‌ شده‌ است‌:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر