7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40349
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2094

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ترسيم مدارات ساده

دانلود تحقیق درمورد ترسيم مدارات ساده

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد ترسيم مدارات ساده

با دانلود تحقیق در مورد ترسيم مدارات ساده در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ترسيم مدارات ساده را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ترسيم مدارات ساده ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ترسيم مدارات ساده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

در اين مدار ساده كه از دو مقاومت و يك منبع تغذيه dc تشكيل شده از كتابخانه analog  استخراج كرده و ترسيم مينماييم.در هر مدار ي كه رسم مي شود، يك اتصال به زمين نيز لازم است. در ضمن براي جا به جايي مقاومتها مي توان با راست كليك كردن و انتخاب rotate  مقاومت ها را افقي يا عمودي كرد. بعد از اينكه شكل  مدار ترسيم شد، مقادير عناصر را به مقداري كه بايد باشد تغيير مي دهيم.

 

 

 


 

سپس براي run كردن مدار گزينه p-spice را كه در صفحه meno قرار دارد، را كليك كرده و اولين گزينه آن را كليك مي كنيم. در اينصورت مشاهده مكنيم كه علامت  run فعال شده ، مي توان مقادير V I W را با كليك بر روي هر كدام از آنها را بدست آورد.

مانند شكل زير:

 

مدار دوم:

اين مدار نيز مانند مدار پيش است،فقط با اين تفاوت كه داراي مقاومتهاي بيشتر و همچنين گره هايي است كه بوسيله آنها ميتوان خطاهايي را كه بوسيله run ذكر مي شود را راحت تر پيدا كرد.اين گره ها را مي توان از منوي سمت راست كه با شكل يك نقطه در وسط يك انشعاب است، نمايش داده مي شود و نامگذاري آنها نيز توسط سومين علامت كه N1 است نمايش داده مي شود.

همچنين اتصال زمين را نيز نبايد فراموش كنيم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر