12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39980
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2337

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تعليم و تربيت سازنده

دانلود تحقیق درمورد تعليم و تربيت سازنده

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد تعليم و تربيت سازنده

با دانلود تحقیق در مورد تعليم و تربيت سازنده در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تعليم و تربيت سازنده را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تعليم و تربيت سازنده ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تعليم و تربيت سازنده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:99 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

تعليم و تربيت سازنده، آن است كه خودآموزي را به انسان بياموزد و او را در شكل دادن به روش و ساختار يادگيري خود توانا سازد، به انسان بياموزد كه چگونه مسئوليت ادامة آموزش و پروش خود را بر عهده بگيرد، و او را چنان بپرورد كه جويندگي و بيش آموختن، خوي او شود و در دل و جان او جاي گيرد.

اما، انسان جويا و پژوهشگر، بايد ابزار جويندگي و پژوهش را بشناسد تا بتواند به گنجينه هاي گذشته و حال دانش بشري كه در كتابخانه ها و مراكز اسناد و مدارك علمي گردآوري شده، دسترسي پيدا كند، و آن گنجينه ها را پشتوانة كار تحقيقي خود سازد، و آن گاه به يافته هاي تازه اي دست يابد و آنها را  بر آن گنجينه هاي عظيم بيفزايد.

در دنياي شتاب زدة علم و صنعت امروز، دانستني ها مرز زمان و مكان نمي شناسند، چنان دم به دم در حال گسترش است، و سيل بي امان انتشار كتابها و مقاله ها و نشريه هاي گوناگون چنان بي وقفه است كه كار تهيه، ضبط و بازيابي مدارك علمي و منابع پژوهش، ديگر كار آساني نيست. دايره كار پژوهشگر امروز، مانند زمان ابن سينا به صندوق ها و رف هاي يك كتابخانه محدود نمي ماند. و ابعادي به وسعت تمام كشورهاي روي زمين دارد. دانش هايي كه در عصر ابن سينا در چند كتاب مي گنجيد، چنان گسترش يافته و پيش رفته كه يك پژوهشگر گاه بايد براي يافتن پاسخ يك سؤال، ساعتها و روزها در پاي شبكه هاي اطلاع رساني و در كنار رايانه ها بنشيند. او، به جاي رف يا صندوق انباشته از كتاب با شبكه هاي وسيع الكترونيكي و پايگاههاي اطلاعاتي ملي، منطقه‌يي و جهاني سر و كار دارد، و ناگزير است كه همة اين ابزارها را بشناسد.


فصل اول: منابع مرجع دست اول

هر پژوهنده اي، در هر سطحي از معلومات، براي يافتن پاسخ پرسشهاي خود، اولين راهي كه به ذهنش مي رسد، پرسيدن از يك متخصص در همان زمينه است. مي دانيم كه هميشه دسترسي به يك متخصص آسان نيست. و در هنگام دسترسي نيز انتظار نمي توان داشت كه يك تن همه جزئيات يك مطلب را دقيق به خاطر سپرده باشد و با يك نظم منطقي به ياد آورد و به ما بگويد.

پس چه بايد كرد؟ دومين راهي كه به ذهن مي آيد، جستجوي پاسخ در يك كتاب مرجع است، و اين خود پرسش هاي ديگري را هم به ذهن مي آورد كه:

-آيا هر كتاب مرجعي، پاسخ هر پرسشي را در بر دارد؟

-براي پاسخ به پرسش مورد نظر، از ميان مرجع ها، مناسب ترين مرجع را چگونه مي توان يافت؟

-آيا جز افراد متحصص و كتاب هاي مرجع، منابع ديگري هم وجود دارد كه با كمك آنها پاسخ پرسش هاي خود را بيابيم؟

-آيا...؟

پاسخ اين «پرسش هاي ديگر» را كسي مي داند كه معني «كتاب مرجع» را دقيق و درست بداند، ‌انواع مرجع ها را بشناسد، و بداند كه هر نوع مرجع، پاسخگوي چه نوع پرسش هايي است؟ و نيز بداند كه يك مرجع را چگونه به كار بايد برد؟

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر