8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39956
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2533

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تجزيه و تحليل سيستم كارگزيني و حسابداري شركت روغن نباتي لادن

دانلود تحقیق درمورد تجزيه و تحليل سيستم كارگزيني و حسابداري شركت روغن نباتي لادن

0 2.5k
دانلود تحقیق درمورد تجزيه و تحليل سيستم كارگزيني و حسابداري شركت روغن نباتي لادن

با دانلود تحقیق در مورد تجزيه و تحليل سيستم كارگزيني و حسابداري شركت روغن نباتي لادن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تجزيه و تحليل سيستم كارگزيني و حسابداري شركت روغن نباتي لادن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تجزيه و تحليل سيستم كارگزيني و حسابداري شركت روغن نباتي لادن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در موردتجزيه و تحليل سيستم كارگزيني و حسابداري شركت روغن نباتي لادن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:32 صفحه

قسمتی از فایل:

فصل دوم : شناخت سيستم موجود

2-1-قبل از محاسبه

ما در تاريخ 14/8/84 به كارخانه روغن نباتي لادن رفتيم. البته با هماهنگي قبلي كه توسط يك آشنا انجام شده بود ما به آنجا رفتيم. البته قبل از مصاحبه ما با صحبت كردن با كاركنان شركت سعي كرديم با خصوصيات اخلاقي مديريت محترم آشنا شويم و همچنين سؤالاتي كه مد نظر ما بود را طرح كرديم و سعي كرديم در طراحي سؤالات از سؤالاتي استفاده كنيم كه ما را به هدف برساند تا جايي كه توانستيم سعي كرديم از سؤالاتي كه مربوط به ما نمي شود خودداري كنيم كه مبادا مديريت در هنگام مصاحبه از ما رنجوده خاطر شود.در هنگام مصاحبه ما با ظاهر آراسته و با خواندن سؤالات از قبل آماده شده به شركت رفتيم و سؤالات را طبق اصول مصاحبه از سؤالات اسان شروع كرديم و سعي كرديم جناب آقاي رئيس را خسته نكنيم. ايشان تا جايي كه سعي داشت يا به طور ناخداگاه مصاحبه را از آنچه را كه هدف بود با سؤالات خود در مقابل سؤالات ما دور مي ساخت و ديگر مشكلات شركت را جهت مكانيزه كردن با ما طرح سعي كرديم طبق گفتار استاد  تمام مراحل مصاحبه را يادداشت برداري و ضبط كنيم كه مبادا بعداً دچار مشكل شويم.

 

2-2-بعد از مصاحبه

بعد از انجام مصاحبه و بدست آوردن پاسخ سؤالات خود را با دوستان به گفتگو نشستيم و انتظارات شركت را در مكانيزه كردن آن و توانايي خود مورد بررسي قرار داديم. كه آيا مي توانيم انتظارات شركت را برطرف كنيم كه ما موفق به انجام اين كار شديم و طبق اصول مكانيزيون شروع به كار كرديم و بعد از اخذ قرار داد و گرفتن قسمتي از مبلغ قرارداد شروع به كار كرديم.

 

2-3-شرح و وضعيت سيستم موجود :

سيستم موجود شركت همانگونه كه بيان شد يك سيستم دستي بود كه با مشكلات زيادي مواجه بود . تعداد نفرات نسبتاً زياد و اشتباهات متعدد كه بعضاً براي پيدا كردن و رفع يك مشكل روزها وقت صرف مي شد اين مشكلات از ناخوانا بودن اعداد نوشته شده توسط كارمندان گرفته تا گزارشات غلط و نامنظم ادامه داشت .

 

 

2-4-شرح فعاليت افراد و امكانات موجود :

بخش مالي شركت سه اتاق داشت شامل يك نفر رئيس امور مالي يك نفر رئيس حسابداري و 6 نفر كارمند حسابداري بود كه همواره كارهاي آنان عقب افتاده بود و به روايت يكي از همان كارمندان روزهاي آخر تيرماه كه مي بايست حسابهاي سال قبل بسته شود چيزي شبيه روزها و شبهاي خاصي است كه مرخصي ها لغو و تا ديروقت كارمندان مشغول كار بودند و حتي فرصت حمام رفتن و خواب و استراحت را هم نداشتند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر