12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39905
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1655

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسي ساختار فرهنگي خانه فرهنگ بوستان

دانلود تحقیق درمورد بررسي ساختار فرهنگي خانه فرهنگ بوستان

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد بررسي ساختار فرهنگي خانه فرهنگ بوستان

با دانلود تحقیق در مورد بررسي ساختار فرهنگي خانه فرهنگ بوستان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي ساختار فرهنگي خانه فرهنگ بوستان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي ساختار فرهنگي خانه فرهنگ بوستان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي ساختار فرهنگي خانه فرهنگ بوستان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:80 صفحه

قسمتی از فایل:

هدف از تحقيق :

هدف از انجام اين تحقيق بررسي ساختار فرهنگي خانه فرهنگ بوستان است در اين تحقيق به بررسي ساختار سازماني خانه فرهنگ بوستان و همچنين آشنايي با شرح وظايف و خدمات اين مجموعه مي پردازيم

 

روش تحقيق:

ميداني

كتابخانه اي

 

محيط تحقيق:

خانه فرهنگ مشاركتي بوستان

 


مقدمه:

سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران به منظور توسعه فرهنگ و هنر و ارتقاي فرهنگ شهروندي و شهر نشيني در تهران بزرگ تاسيس شده است . تعميق معرفت ديني ، تقويت و ترويج حقوق شهروندي ، توسعه آگاهي هاي فرهنگي ، ترويج و آموزش مهارتهاي زندگي اجتماعي نيازهايي اساسي هستند که اين سازمان در پاسخ به آنها موجوديت يافته است .

نگرش محوري سازمان فرهنگي و هنري به شهر تهران معطوف به تهران به عنوان شهر اخلاق و معنويت است که دورنماي اصلي و راهبردي توسعه فرهنگي مي باشد . تهران به عنوان عاصمه حکومت و نظام اسلامي بايد نماد و تجلي زيبايي تمدن و هويت ايراني ، و اسلامي باشد . سازمان فرهنگي و هنري براي تحقق اين مهم و پيش بيني و پاسخگويي به نيازهاي توسعه اي حوزه فرهنگ و هويت شهري به مشارکت گسترده شهروندان و تقويت نهادهاي شهري بخش فرهنگ و هنر ، کاربست روش هاي علمي و فني در انتخاب و انتقال پيام ها و پالايش و اصلاح مستمر فعاليتهاي فرهنگي و هنري شهر معتقد است .

سازمان با توجه به اساسنامه خود که ملهم از آموزه هاي ديني و رهنمودهاي مقام معظم رهبري مدظله العالي است ، داراي ماموريت و کار وي‍ژه هايي است که
مي توان آنها را در دو بخش تقسيم نمود :

الف مديريت و ساماندهي فعاليتهاي فرهنگي و هنري مراکز تابعه (فرهنگسراها ، خانه هاي فرهنگ ، کانونها ، موزه ها و کتابخانه ها )

ب مديريت و هماهنگي هاي فرهنگي برون سازماني

در اين راستا با سه گروه از مخاطبان سر و کار دارد :

1- گروهي که مستقيما براي دريافت خدمات به مراکز فرهنگي تابعه سازمان مراجعه مي کنند و يا در انها عضويت دارند .

2- عامه مردم و شهروندان تهراني که به طور مستقيم يا غير مستقيم به نحوي تحت پوشش فعاليتهاي فرهنگي و هنري سازمان قرار مي گيرند .

3- صاحبنظران و علاقمندان رشته هاي مختلف تحصيلي ، شغلي ، علمي و ... که از خدمات و فعاليت هاي تخصصي سازمان بهره مي گيرند . ( همايش ها و نشست هاي تخصي ) جزو حاضر که متضمن اصول ، مباني ، محورها ، و اولويت هاي فرهنگي ، سياستهاي اقتضائي ( نيازهاي فرهنگي روز جامعه شهري تهران ) در حوزه هاي مختلف مي باشد ، بر آن است تا به عنوان منشوري فرهنگي ، عرصه مديريت و اجراي برنامه ها و فعاليتهاي فرهنگي و هنري را در سطوح اجرايي کارامد و اثر بخش سازد.


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر