6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39674
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1675
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد حافظه ROM

دانلود تحقیق درمورد حافظه ROM

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد حافظه ROM

با دانلود تحقیق در مورد حافظه ROM در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حافظه ROM را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حافظه ROM ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حافظه ROM

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

حافظه ROM:

اين حافظه نيز ازجنس نيمه هادي بوده و به شكل IC درون كامپيتور قرار دارد .اين نوع حافظه حاوي اطلاعاتي است كه از قبل توسط شركت سازنده و توليد كننده كامپيوتر در ان قرار ميگيرد .

اين اطلاعات مهم است و مكررا"اجرا ميشود به عنوان مثال وقتي كامپيوتر را روشن مي كنيم كامپيوتر براي تست و راه اندازي قسمتهاي مختلف كامپيوتر از اطلاعات ROM استفاده مي كند ROM حاوي داده هاي است.

 كه به صورت دائمي در آن ذخيره شده اند داده هاي كه در ROM قرار گرفته اند به طور عادي توسط استفاده كننده كامپيوتر قابل پاك شدن نيست يعني ROM مثل يك كاغذ تايپ شده است كه قابل پاك شدن نبوده و هميشه حاوي اطلاعات ثابتي است .

حضور داده ها در ROM دائمي است و با قطع جريان برق از بين نمي رود بدين مفهوم كه كليه اطلاعات موجود در آن همان طور كه كارخانه سازنده در آن قرار داده است صرف نظراز اين كه توان مصرفي آن تامين شده يا نشده باشد در آن باقي خواهد ماند . حافظه ROM يک نوع مدار مجتمع (IC) است  که در زمان ساخت داده هائی در آن ذخيره می گردد. اين نوع حافظه ها علاوه بر استفاده در کامپيوترهای شخصی در ساير دستگاههای الکترونيکی نيز به خدمت گرفته می شوند. حافظه های ROM از لحاظ تکنولوژی استفاده شده، دارای انواع متفاوتی است :

 ROM

PROM

EPROM

EEPROM

Flash Memory

 هر يک از مدل های فوق دارای ويژگی های منحصربفرد خود  می باشند . حافظه های فوق در موارد زيردارای ويژگی مشابه می باشند:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر