6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39257
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1604

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد افت انرژي در اجزا يك سيستم لوله كشي

دانلود تحقیق درمورد افت انرژي در اجزا يك سيستم لوله كشي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد افت انرژي در اجزا يك سيستم لوله كشي

با دانلود تحقیق در مورد افت انرژي در اجزا يك سيستم لوله كشي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق افت انرژي در اجزا يك سيستم لوله كشي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق افت انرژي در اجزا يك سيستم لوله كشي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد افت انرژي در اجزا يك سيستم لوله كشي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

موضوع آزمايش : افت انرژي در اجزا يك سيستم لوله كشي

هدف آزمايش:

هدف از اين آزمايش تعيين ميزان افت انرژي در سيال جاري در يك سيستم لوله كشي شامل اجزايي مانند لوله مستقيم ، زانوي استاندارد و غيراستاندارد شيرها ، انبساط ناگهاني و انقباض ناگهاني در مقطع جريان وتطابق آن با روابط موجود.

 

تئوري آزمايش:

به دليل پيچيدگي مساله، امكان مدل كردن آن مشكل و بدست آوردن روابط تئوري مشكلتر است، از طرفي متغيرهاي موثر در مساله زياد هستند. بنابراين براي اين دست از مسائل مجموعه اي از روابط تجربي ارائه شده كه هر يك در محدوده هاي جوابهاي نزديك به واقعيت داده اند. لذا در اين آزمايش روابط تجربي ارائه شده و نتايج حاصل از آن با نتايج آزمايش مطابقت داده ميشود. كه اين روابط عبارتند از:

1-افت انرژي در لوله مستقيم: براساس رابطه دارسي ويسباخ افت انرژي در لوله مستقيم با طول لوله نسبت مستقيم وبا قطر آن نسبت عكس دارد. همچنين با سرعت جريان سيال و زبري داخل لوله به شكل زير مرتبط مي باشد.

كه در آن L طول و‌D قطر آن ، v سرعت جريان و f ضريب اصطكاك مي باشد. در جريان درهم با توجه به زبري داخل لوله و عدد رينولدز از نمودار مودي بدست مي آيد.

2-افت انرژي در زانويي : در اجزاي اين سيستم ،معمولا افت انرژي برحسب ضريبي از جمله انرژي جنبشي عنوان مي گردد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر