10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39213
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1673

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد استاندارهاي علامت و نشانه SMV براي وسائل نقليه و ادوات كشاورزي كندرو

دانلود تحقیق درمورد استاندارهاي علامت و نشانه SMV براي وسائل نقليه و ادوات كشاورزي كندرو

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد استاندارهاي علامت و نشانه SMV براي وسائل نقليه و ادوات كشاورزي كندرو

با دانلود تحقیق در مورد استاندارهاي علامت و نشانه SMV براي وسائل نقليه و ادوات كشاورزي كندرو در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق استاندارهاي علامت و نشانه SMV براي وسائل نقليه و ادوات كشاورزي كندرو را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق استاندارهاي علامت و نشانه SMV براي وسائل نقليه و ادوات كشاورزي كندرو ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد استاندارهاي علامت و نشانه SMV براي وسائل نقليه و ادوات كشاورزي كندرو

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:59 صفحه

قسمتی از فایل:

استاندارهاي علامت و نشانه SMV براي وسائل نقليه و ادوات كشاورزي كندرو

گسترش با مساعدت و همكاري كميته ايمني كشاورزيASAE و مطالعات كنفرانس كشاورزي انجمن ايمني ملي و كميته تحقيقات تاييده شده توسط كميته تكنيكي بخش ماشين آلات ASAE  ،پذيرفته شده توسط ASAE به عنوان پيشنهاد در دسامبر 1964، اصلاح و پذيرفته شده به عنوان استاندارد در دسامبر 1966 اصلاح دوباره در مارچ 1968‏ ،تصويب به عنوان استاندارد بين المللي آمريكا در جولاي 1971 اصلاح مجدد در دسامبر 1975، تاييد اصلاحات توسط ANSI در جولاي 1984 تاييد مجدد در دسامبر 1985 اصلاح مقاله اي در جولاي 1989، تاييد مجدد در دسامبر 1990، اصلاح مجدد مقالات در فبريه 1991‏، اصلاح مجدد در دسامبر 1991، تصديق مجدد توسط ANSI در اكتبر 1992 اصلاح مجدد در جون 1993- تاييد اصلاحات توسط ANSI در ژانويه 1994 و تاييد مجدد در نوامبر 1997.

 

منظور و هدف

1-1-   هدف از اين استاندارد، بنا بنهادن خصوصياتي است كه معرف يك علامت      مشخص براي استفاده از ماشينهايي كه با سرعت كم، هنگام تردد يا سفر در بزرگراهها باشد.

2-1اين استاندارد خصوصيات ابعادي علامت و نشاني را بنا نهاده است كه مرتبط با مراحل آزمايش و شامل همه نيازها مي باشد.

3-1اين علامت شناسائي فقط در ماشينهاي كم سرعت( SMV )كاربرد دارد.

4-1اين علامت، لوازم هشدار از قبيل لامپهاي عقب ماشين آينه ها، فلاشرها، را كامل مي كند. اما جايگزين اين ابزار نمي باشد. همچنين اين علامت براي شناساندن وسايل بي حركت و ساكن استفاده نمي شود.

5-1ابعاد و الگوي رنگ اين علامت، مشخص است و اجازه علامت گذاري و تغيير دراين الگوها به جز در مواردي كه در قسمت 2-4 بازگو خواهد شد‏، نداده شده است.

6-1در زمانيكه وسيله مورد نظر با سرعتي بالاتر از 40كيلومتر بر ساعت يا 25 مايل بر ساعت در حال حركت باشد روي اين نشانه را بايد پوشاند و يا آن را برداشت.

 

2-           منابع اصلي:

 تمامي استاندردها، موضوع مطالعه براي اصلاح مجدد مي باشند و قستهاي توافق نامه بر اساس استانداردها تقويت شده است تا امكان در خواست اكثر ويرايشهاي اخيررا بررسي کند.سازمانهاي استاندارد از ليست استاندادهاي معتبر رايج حمايت مي كند.

ANSI/ASAE S277.2 منتشر شده در اكتبر 92 حفره قلابهاي قابل نصب براي لامپ هشدار دهنده و نشانه شناسايي  SMV

ASTM D 1014-83  منتشر شده سال 1988 ، روش آزمايشات خارجي هدايت براي رنگ روي استيل

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر