7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39038
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1649

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بلاياي طبیعی

دانلود تحقیق درمورد بلاياي طبیعی

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد بلاياي طبیعی

با دانلود تحقیق در مورد بلاياي طبیعی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بلاياي طبیعی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بلاياي طبیعی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بلاياي طبیعی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

بلاياي مترقبه به صورت مختلف و گاه به شكلي پيچيده تأثيرات مخربي بر زندگي بشر و محيط زيست او مي گذارند و از سوي ديگر بلاياي طبيعي همچون سيل، زلزله، آتش فشان، طوفان و ... در اندك زماني طومار زندگي بسياري از انسان ها را در هم مي پيچند و نابود مي سازند. طبق شواهد و قراين موجود كشور ايران يكي از 10 كشور بلاخيز دنيا است كه هر ساله بر اثر وقوع يك حادثه طبيعي خسارات مالي و جاني بسياري را متقبل مي شود. زلزله به عنوان يكي از مخرب ترين نيروهاي شناخته شده طبيعت است. زلزله رودبار، قائنات، اردبيل، قزوين، دشت بياض، بوئين زهرا و زلزله دردناك بم، يادآور تلخي اين واقعيت است.

يكي از تأسيسات زيربنايي در شهر كه بطور بالقوه (عليرغم رعايت كليه اصول ضوابط، مقررات و استانداردهاي فني) ميتواند عاملي براي وقوع يا توسعه حريق باشد، شبكه توزيع گاز طبيعي است. در حادثه اي همچون زلزله علاوه بر خسارات جبران ناپذير زلزله خطرات ثانوي ديگري نيز به وقوع مي پيوندد از جمله آتش سوزي كه خسارات زلزله را چندين برابر مي كند.

در زلزله اخير بم با وجود خسارات بالا زلزله به علت عدم لوله كشي گاز شهري بعد از زلزله حريق و آتش سوزي رخ نداد. در كشور ژاپن در زلزله كوبه بعلت آتش سوزي و انفجار ايجاد شده از خطوط گاز شهري تعداد تلفات ناشي از آتش سوزي بعد از زلزله بيش از تلفات خود زلزله گزارش شد.

و اما در مورد زلزله احتمالي شهر تهران كه وقوع آن حتمي نيز مي باشد مي توان بدون اغراق عنوان كرد كه يكي از فجايع عظيم در جهان خواهد بود. گذشته از خسارات عمده زلزله كه ناشي از ساختار ناهمگون شهري، ساخت و ساز بي رويه و نابهنجار ساختمانهاي سر به فلك كشيده بدون رعايت اصول ايمني و ... ايجاد خواهد شد عامل ثانوي كه خسارات را تشديد مي كند وجود خطوط لوله كشي گاز پوسيده و يا غير استاندارد كه مسبب زبانه هاي آتشي خواهد بود كه جان و مال مردم را تهديد و تهران را به كوهي از آتش مبدل خواهد كرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر