8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38937
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1816

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد امام مهدي (عج) در كتب مقدس پيشينيان

دانلود تحقیق درمورد امام مهدي (عج) در كتب مقدس پيشينيان

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد امام مهدي (عج) در كتب مقدس پيشينيان

با دانلود تحقیق در مورد امام مهدي (عج) در كتب مقدس پيشينيان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق امام مهدي (عج) در كتب مقدس پيشينيان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق امام مهدي (عج) در كتب مقدس پيشينيان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد امام مهدي (عج) در كتب مقدس پيشينيان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قسمتی از فایل:

امام زمان (عج) به عنوان  دوازدهمين امام ما شيعيان به شمار مي آيد كه هنوز در غيبت كبري به سر مي برند و از چشم ما دور مي باشند.

امام مهدي (عج) ظهور نخواهد كرد مگر هنگامي كه همه ي مردم خوب باشند يعني اعمال رفتار و كردار آن ها خداپسندانه باشد و يا هنگامي كه همه ي مردم بد باشند يعني اعمال رفتار و كردار آن ها خداناپسندانه باشد ، در اين هنگام امام زمان با ياران خودش ظهور خواهد كرد و انسان هاي خوب به جايگاه ابدي خود يعني بهشت و انسان هاي بد به جهنم خواهند رفت .

همه ما دست به دعا بر مي داريم و از خداي متعال مي خواهيم كه هر چه زودتر ظهور         امام زمان (عج) را نزديكتر گرداند تا جهان از بدي پاك شود .

امام مهدي (عج) در كتب مقدس پيشينيان

مساله تشكيل حكومت جهاني واحد و برخورداري جهانيان از يك برنامه كامل حق و عدل ، موضوعي نيست كه خاص اسلام و مسلمانان و خصوصاً شيعيان باشد . بلكه مطلبي است كه اهل اديان عموما بدان بايد اعتراف داشته باشند ، زيرا در كتب مورد پذيرش و قبول آنان دربارة اين مساله مهم بكناياتي قريب بتصريحات وقوع اين حادثه عظيم و بي نظير در تاريخ بشري بشاراتي ذكر گرديده كه ما براي نمونه به بيان برخي از آنها اكتفا مي كنيم .

بنا به نوشته ابوريحان بيروني در كتاب تحقيق ماللهند در كتب مذهبي هندوان قريب به اين مضامين درباره حكومت جهاني قائد عظيم الشان الهي يعني امام عصر (ع) مطالبي ذكر گرديده است :

« در اواخر جنگ چهارم ( دوران چهارم ) مردم روي زمين به فساد گرائيده و بيشترشان كفر ورزيده و مرتكب گناهان بسيار مي شوند و فرومايگان به نامداري رسيده و بسان گرگ درنده به جان ديگران    مي افتند و هرچه را كه بدست بياورند به يغما مي برند . كاهنان و روحانيان هم مانند آنها فاسد  مي گردند و اكثريت با دزدان مي شود و مردم پرهيزكار و پارسا همه جا مورد تحقير و اهانت قرار      مي گيرند . آنگاه "برهمن كلا" ( يعني روحاني نيرومند ) شمشير آخته و با نيروي مقاومت ناپذير مفسدان را از ميان بر مي دارد و زمين را از پليديها پاك مي سازد و نيكان و پاكان را باقي مي گذارد تا به تناسل ادامه دهند . »

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر